Ramalan

Tottenham Hotspur 1-1 Brentford

Nota Utama

  • Tottenham Hotspur berada dalam prestasi terburuk dalam karier Liga Perdana mereka pada peringkat akhir musim 2022/23 ini.
  • Brentford telah mengalami masa sukar dalam mengejar bola sepak Eropah tetapi telah secara rasmi membuktikan diri mereka sebagai pasukan Liga Perdana musim ini.
  • Perlawanan itu adalah salah satu daripada banyak derbi London yang akan berlangsung pada musim ini. Walaupun kedua-dua pasukan jauh dari saingan, sejarah bandar yang dikongsi akan menjadikan permainan ini lebih bertaruh tinggi.

Panduan Borang

Tottenham Hotspur – LDLWL

Brentford – DWWLW

Fakta Padanan

  • Perlawanan songsang adalah seri yang menarik di Stadium Komuniti Brentford hasil usaha semula yang luar biasa daripada Spurs.
  • Perlawanan ini telah memihak kepada Spurs dari segi sejarah dan sejarah itu akan dimainkan di Stadium Tottenham Hotspur apabila kedua-dua pasukan bertemu.
  • Tottenham Hotspur telah diberi peluang yang lebih baik untuk memenangi perlawanan kerana sejarah mereka dalam perlawanan ini.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Harry Kane

Dalam pasukan bintang yang kurang berprestasi, Harry Kane telah berjaya mempamerkan persembahan yang telah membuatkan Spurs sentiasa berada di atas air. Hanya Erling Haaland mendahuluinya dalam jaringan musim ini walaupun Spurs berada di tangga ketujuh.

Dia akan menjadi kunci sekali lagi untuk pasukannya kerana mereka mengalu-alukan rakan-rakan London Brentford ke Stadium Tottenham Hotspur.

Ivan Toney

Toney adalah orang yang melaluinya semua serangan Brentford mengalir. Pengurusnya, Thomas Frank, berkata beberapa bulan lalu bahawa dia tidak akan menukar pemain Inggeris itu dengan Haaland yang mengagumkan .

Dia tidak mencatatkan rekod dalam dua perlawanan terakhir tetapi persaingan senyapnya dengan Harry Kane mungkin akan mencetuskan sesuatu dalam dirinya untuk perlawanan itu.

Share.
Leave A Reply