Ramalan

Bournemouth 0-1 Manchester United

Nota Utama

  • Pemain Manchester United, David De Gea secara rasmi telah mencapai jumlah perlawanan yang diperlukan untuk membawa pulang sarung tangan emas. Peluang sempit bahawa dia boleh berkongsi anugerah itu akan mendorong pasukan untuk bertahan lebih keras daripada yang mereka ada ketika menentang Bournemouth.
  • Bournemouth telah melangkah jauh daripada berada di zon penyingkiran tetapi kembali ke tabiat lama, yang boleh menjadi masalah apabila mereka mengalu-alukan United.

Panduan Borang

Manchester United – DWLLW

Bournemouth – LWWLL

Fakta Padanan

  • Manchester United memperoleh kemenangan selesa 3 – 0 dalam perlawanan terbalik kerana kedua-dua pasukan berada di tempat yang berbeza dalam perjalanan mereka pada masa itu.
  • Bournemouth belum menewaskan Manchester United dalam Liga Perdana dalam dua percubaan dan rekod mereka ialah dua kemenangan dan satu seri daripada kesebelasan utama. United telah menjaringkan 24 gol pada masa itu.

Pemain utama

Dominic Solanke

Bekas pemain Liverpool itu telah menjadi salah satu percikan cahaya dalam pasukan Cherries musim ini. Gol, bantuan dan penciptaan peluang telah menyaksikan ramai yang mencadangkan bahawa Dominic Solanke boleh memperoleh perpindahan besar atau bahkan topi antarabangsa.

Dia mungkin tidak berbuat banyak ketika menentang Man United tetapi rekod bersih De Gea akan berisiko dengannya.

David De Gea

Manchester United telah memenangi satu gelaran dan berada di ambang kejuaraan lain jika mereka menewaskan Manchester City pada Jun selepas musim biasa berakhir. David De Gea telah menjadi bahagian penting dalam usaha ini walaupun dengan kesilapannya. Dia kini berada di landasan untuk sarung tangan emas liganya yang kedua dan dia akan mempunyai banyak perkara untuk dibuktikan menentang Bournemouth.

Share.
Leave A Reply