Ramalan

Southampton 2 – 2 Fulham

Nota Utama

  • Southampton telah menemui but pemarkahan mereka sekali lagi. Mereka kini mampu menimbulkan kekecewaan. Walau bagaimanapun, secara pertahanan, terdapat banyak kerja yang perlu dilakukan dan mereka mungkin akan bertarung dengan kekalahan dalam baki perlawanan mereka.
  • Fulham tidak lagi sama sejak kekalahan 3 – 0 di tempat sendiri kepada Arsenal. Mereka telah memenangi perlawanan pada masa itu tetapi sekatan mental masih belum hilang. Southampton boleh menghidu darah dan menyerang.

Panduan Borang

Southampton – LDLLL

Fulham – LLLLW

Fakta Padanan

  • Southampton mempunyai rekod yang agak baik menentang Fulham tetapi musim ini adalah satu anomali untuk Saints, yang telah merosot beberapa tempat untuk menjadi pasukan terburuk dalam liga.
  • The Cottagers tidak dapat mengalahkan pengunjung mereka dengan selesa dalam perlawanan terbalik yang menunjukkan bahawa kelebihan psikologi kekal. Ini boleh menjadi kunci di Craven Cottage.

Pemain utama

James Ward-Prowse

Encik Southampton sendiri terus mendahului dari tengah. Pasukannya bertindak balas kadang-kadang tetapi kebanyakan kali, mereka gagal. James Ward-Prowse sekali lagi akan memikul tugas kapten untuk membantu pasukan melakar keputusan yang baik yang kemungkinan besar adalah untuk hak bercakap besar.

Carlos Vinicius

Pemain Brazil itu mempunyai banyak perkara yang perlu dibuktikan dalam Liga Perdana selepas berpindah dari Benfica menerusi Tottenham Hotspur dan PSV Eindhoven.

Dia telah menjadi salah seorang pemain terbaik mereka dalam beberapa bulan kebelakangan ini dan ini telah meningkatkan serangan Fulham sepanjang pusingan. Marco Silva akan berharap bahawa Carlos Vinicius berada pada tahap terbaik apabila mereka bertandang ke Saints.

Share.
Leave A Reply