Ramalan

Leicester City 0 – 2 Liverpool

Nota Utama

  • Leicester City tanpa Kelechi Iheanacho yang telah mengurangkan kehebatan serangan dan mencipta peluang mereka secara drastik. Menentang Liverpool yang mempunyai pertahanan yang bocor , ini boleh menjadi peluang yang terlepas.
  • Liverpool telah meneruskan perlumbaan mereka ke empat teratas dan memburukkan keputusan perlawanan demi perlawanan. Keyakinan semakin meningkat dan pasukan semakin baik.

Panduan Borang

Leicester City – LWDDL

Liverpool – WWWWW

Fakta Padanan

  • Leicester City tewas kepada dua kesilapan pertahanan dalam perlawanan terbalik selepas menjaringkan gol awal. Ini adalah kelebihan psikologi untuk Liverpool menghadapi perlawanan ini.
  • The Reds berada dalam lapan perlawanan tanpa kalah (enam kemenangan, dua seri) dan Foxes tidak berada di tempat terbaik untuk menamatkan larian ini. Sejarah dan bentuk semasa meletakkan seri ini memihak kepada mereka .

Pemain utama

James Maddison

James Maddison adalah salah seorang pemain Foxes yang paling kreatif dan dengan ketiadaan Kelechi Iheanacho yang cedera, dia dijangka membawa pasukan itu ke kemenangan.

Menentang Liverpool, bagaimanapun, ia boleh menjadi tugas yang berat. Bagaimanapun, The Reds akan berhati-hati dengan ancamannya.

Mohamed Salah

Mohammed Salah akhirnya mencapai kejayaannya dan dengan 20 gol dalam penglihatan, dia tidak akan berhenti dalam masa terdekat. Jika dia melakukannya, ia akan menjadi musim pertamanya di mana dia gagal mencapai angka itu dan terus terang, ia akan dianggap sebagai kegagalan dalam laluannya.

Share.
Leave A Reply