Ramalan

Chelsea 2 – 2 Nottingham Forest

Nota Utama

  • Frank Lampard akhirnya memenangi perlawanan pertamanya sebagai pengurus sementara Chelsea sejak mengambil alih tugas daripada Graham Potter. Ia adalah peningkatan ketara dalam 10 harapan terbaik Chelsea.
  • Nottingham Forest telah menunjukkan kebolehan luar biasa dalam serangan dalam lima perlawanan terakhir mereka. Pertahanan , bagaimanapun, adalah permainan bola yang berbeza untuk Tricky Trees.

Panduan Borang

Chelsea – LLLLW

Hutan Nottingham – LLWLW

Fakta Padanan

  • Perlawanan songsang adalah pertemuan pertama mereka dalam Liga Perdana sejak 1999. Nottingham Forest seri 1-1 dan ia merupakan keputusan yang terkenal bagi pasukan yang kembali ke Liga Perdana.
  • Nottingham Forest telah menjaringkan lebih banyak gol daripada Chelsea dalam lima perlawanan terakhir. Pulangan menyerang ini boleh mendorong mereka untuk mencapai keputusan yang terkenal seperti menumpaskan Brighton and Hove Albion beberapa perlawanan lalu dan keputusan seri menentang Manchester City pada bulan Februari.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Connor Gallagher

Dalam tempoh di mana Chelsea bergelut untuk menjaringkan gol, Connor Gallagher telah menjadi penyelamat mereka. Walaupun dia boleh terdedah kepada kesilapan dalam peralihan dan boleh tergesa-gesa dalam menangani, dia mempunyai mata yang tajam untuk gol yang pasukan akan harapkan dalam serangan.

Taiwo Awoniyi

Pemain antarabangsa Nigeria itu adalah pemain paling konsisten mereka dalam serangan tetapi gol bukan sekadar datang.

Kekuatan, keupayaan teknikal, kuasa dan intelek bola sepaknya membantu membuka laluan untuk rakan sepasukannya. Didorong oleh jaringannya dalam perlawanan terbaru mereka, persembahan mantap menentang Chelsea akan menjadi satu lagi mata untuk membuktikannya.

Share.
Leave A Reply