Ramalan

Brentford 1 – 2 West Ham United

Nota Utama

  • West Ham United akhirnya menemui rentak mereka, walaupun sangat lewat musim ini. Menentang Brentford , bagaimanapun, mereka mungkin sedikit keletihan kerana perlawanan Liga Persidangan Eropah UEFA akan datang menentang AZ Alkmaar.
  • Brentford telah kehilangan rentak pada peringkat penting dalam musim mereka dan caj enam teratas mereka telah banyak terhenti.

Panduan Borang

Brentford – LDWWL

West Ham United – LLLLW

Fakta Padanan

  • Perlawanan terbalik itu adalah masterclass oleh Thomas Frank tetapi Moyes membalas dendamnya dalam Piala FA. Perlawanan ini akan menjadi pemecah seri bagi kedua-dua pasukan, menjadikannya lebih penting bagi kedua-dua pengurus.
  • Brentford adalah salah satu pasukan pertahanan terbaik dalam liga musim ini dan ini akan mengecewakan West Ham, yang baru sahaja selesai menjaringkan gol lagi.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Ivan Toney

Brentford Thomas Frank berkata dalam satu temu bual baru-baru ini bahawa dia tidak akan menukar Ivan Toney untuk Erling Haaland .

X-Factor yang dimiliki Harry Kane hanya terdapat dalam Toney musim ini tetapi perjuangan umum Brentford telah menyembunyikannya sedikit. Faktor itulah yang diharapkan oleh Lebah terhadap saingan London mereka.

Nasi Declan

Pemain tengah Inggeris itu terus menunjukkan mengapa dia mendapat penarafan tinggi dalam Liga Perdana dan berharga lebih 100 juta pound. Dia baru-baru ini telah menambah produk akhir kepada permainannya dan David Moyes akan mengharapkannya menentang Brentford .

Share.
Leave A Reply