Ramalan

Nottingham Forest 2 – 1 Southampton

Nota Utama

  • Spurs hanya mempunyai satu kemenangan dalam lima dan sedang bergelut pada masa ini. Larian seperti ini pada awal musim boleh menyaksikan mereka berada di bahagian bawah liga. Ini adalah sesuatu yang Unai Emery akan cari untuk memanfaatkan apabila Aston Villa mengalu-alukan pasukan London Utara.
  • Aston Villa telah menjatuhkan bola dari segi kepantasan mereka menjaringkan gol. Ini boleh mengira sesuatu yang negatif terhadap Spurs.

Panduan Borang

Aston Villa – WDWLL

Tottenham Hotspur – LLDLW

Fakta Padanan

  • Perlawanan songsang adalah satu perlawanan yang menyaksikan Aston Villa menang di Stadium Tottenham Hotspur dengan jaringan 2 – 0 yang baik selepas persembahan yang baik. Itu memberikan kelab Midlands kelebihan psikologi menjelang perlawanan mereka.
  • Harry Kane telah menjaringkan gol dalam tujuh daripada sepuluh perlawanan terakhir Spurs, berjumlah lapan gol dalam 10. Dia tidak dapat dielakkan dan akan menentang Aston Villa.

Pemain utama

Emiliano Martinez

Untuk perlawanan ini, penjaga gol Emiliano Martinez akan menjadi orang yang perlu ditonton. Dia akan menentang pasukan Spurs dengan banyak perkara yang perlu dibuktikan dan akan menghadapi rembatan tanpa henti ke arah gol.

Setelah menangani situasi tekanan tinggi seperti itu sebelum ini, Spurs akan berhati-hati dengan keupayaannya untuk berkembang maju di dalamnya.

Harry Kane

Beliau telah menyatakan tidak lama dahulu bahawa Liga Persidangan Eropah UEFA adalah jalan untuk pasukan itu menamatkan kemarau trofi 15 tahun mereka.

Sebagai pemain terbaik mereka (dan salah satu pemain terbaik keseluruhan dalam liga musim ini), dia akan menjadi penting untuk matlamat untuk mencapai tempat dalam kejohanan memandangkan enam teratas tidak lagi kelihatan boleh dilaksanakan. Villa akan menjadi titik panggilan pertamanya dalam misi jangka pendek baharu ini .

Share.
Leave A Reply