Ramalan

Liverpool 2 – 1 Brentford

Nota Utama

  • Kemenangan Liverpool ke atas Fulham adalah kemenangan kelima berturut-turut mereka dalam Liga Perdana untuk mengatasi rekod terbaik mereka sejak permulaan musim.
  • Brentford telah mengambil mata daripada semua enam besar musim ini dengan cara yang memberangsangkan, membuktikan bahawa mereka berada dalam senarai teratas Inggeris.

Panduan Borang

Liverpool – WWWWW

Brentford – LLDWW

Fakta Padanan

  • Brentford memenangi perlawanan songsang 3 – 1 dengan persembahan tegas yang tidak dapat dijawab oleh Jürgen Klopp.
  • Liverpool kembali menjaringkan gol awal yang merupakan falsafah teras gaya permainan bola sepak “heavy metal” mereka. Ini boleh menjadi hukuman Brentford apabila kedua-dua pasukan bertemu.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Mohamed Salah

Dia hanya tinggal dua gol untuk menjaringkan 20 gol dalam musim yang sedang berjalan walaupun separuh masa pertama yang mengerikan daripada The Reds.

Dia terus menjadi pemain terpenting mereka dan peminat akan berharap bahawa dia boleh menjaringkan gol lain untuk memastikan mereka bersaing untuk Liga Juara-Juara UEFA atau sekurang-kurangnya, memastikan tempat mereka dalam Liga Europa UEFA.

Ivan Toney

Ivan Toney terus membuktikan Gareth Southgate salah kerana meninggalkannya daripada skuad Three Lions England dengan persembahannya untuk Brentford di meja tengah . Sejak mereka kembali ke liga utama musim lalu selepas 74 tahun ketiadaan, hanya Harry Kane yang lebih prolifik. Dia akan menjadi pemain utama The Bees menentang Liverpool.

Share.
Leave A Reply