Ramalan

Fulham 2 – 2 Leicester City

Nota Utama

  • Fulham berada dalam prestasi terburuk musim ini dan kedudukan mereka dalam Liga Perdana terjejas akibatnya.
  • Leicester mengumpul mata kecil ketika pertarungan penyingkiran berlanjutan tetapi mereka telah dilemahkan dengan ketara oleh kecederaan kepada Kelechi Iheanacho.

Panduan Borang

Fulham – WWLLL

Leicester City – LLWDD

Fakta Padanan

  • Perlawanan songsang berakhir 1-0 memihak kepada Fulham di Stadium King Power hasil daripada Cottagers memanfaatkan kesilapan pertahanan Fixes. Kesilapan itu sedang diperbaiki dan Fulham perlu bekerja lebih keras kali ini.
  • Leicester City mempunyai rekod buruk menentang Fulham. Mereka hanya memenangi tiga daripada sepuluh perlawanan terakhir menentang pasukan London Barat dengan yang terakhir pada musim 2020/21 apabila Fulham tersingkir.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Bobby Decordova -Reid

Pemain Jamaica itu adalah pemain Fulham yang paling serba boleh. Dia telah bermain dalam pertahanan , tengah dan serangan. Dia adalah salah seorang pemain terbaik mereka dalam membawa bola ke hadapan bersama-sama dengan bek kanan Kenny Tete, tetapi ancaman serangannya lebih kerana dia secara semula jadi seorang penyerang.

Jamie Vardy

Apabila Vardy menjaringkan gol, semuanya baik-baik saja. Pertahanannya mungkin mengecewakan dia dan pemain tengah dan penyerangnya mungkin tidak cukup mencipta, tetapi kebolehan meledak dan kebolehan penyudahnya telah menyelamatkan kemerahan mereka baru-baru ini .

Dean Smith akan bergantung kepadanya untuk Fulham.

Share.
Leave A Reply