Ramalan

Wolverhampton Wanderers 1 – 3 Aston Villa

Nota Utama

  • Unai Emery ialah satu-satunya pengurus Liga Perdana yang berjaya menguruskan 20 perlawanan menjaringkan gol berturut-turut dalam sejarah.
  • 2022/23 adalah musim paling teruk Wolves sejak musim 2020/21 yang dihentikan pada satu ketika oleh wabak coronavirus.
  • Wolves adalah salah satu pasukan paling menarik dalam serangan dalam liga. Walau bagaimanapun, mereka bergelut untuk mengubah keterujaan menjadi output yang menyebabkan mereka berada dalam lubang di penghujung perlawanan mereka.

Panduan Borang

Serigala – WWLWL

Vila Aston – WWWL

Fakta Padanan

  • Aston Villa di bawah kendalian Unai Emery telah menguasai seni bermula pada gear tertinggi. Sama ada mereka boleh mengekalkannya adalah cerita untuk hari lain.
  • Wolves bukanlah pasukan yang terkenal dengan rekod bersih tetapi José Sa mampu menghentikan beberapa pukulan daripada pihak lawan.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Adama Traore

Pemain Sepanyol itu mungkin bukan pemain paling produktif untuk pasukan Julen Lopetegui tetapi ancamannya terlalu nyata untuk diabaikan.

Dia berada di belakang kebanyakan permainan menyerang mereka dan merupakan salah seorang penekan terbaik mereka dari hadapan. Dia akan menjadi kunci dalam membantu mematahkan pertahanan tegas Aston Villa.

Ollie Watkins

Orang utama Aston Villa musim ini ialah bekas penyerang Brentford yang berhasrat untuk mewakili pasukan yang disokongnya semasa kecil, Arsenal.

Dalam pada itu, dia memberi tumpuan untuk membawa Aston Villa ke puncak – kembali dalam kalangan elit Eropah.

Share.
Leave A Reply