Ramalan

Tottenham Hotspur 3 – 1 Crystal Palace

Nota Utama

  • Tujuh perlawanan terakhir Tottenham Hotspur menyaksikan mereka sama ada kalah, menang atau seri dengan gol yang dijaringkan selepas minit ke-70.
  • Crystal Palace hanya tewas sekali sejak kekalahan 4 – 1 kepada Arsenal pada 19 Mac.

Panduan Borang

Spurs – WLLDL

Istana – WWDWW

Fakta Padanan

  • Ini adalah prestasi terburuk yang dialami Spurs dalam lebih lima musim. Harry Kane, bagaimanapun, berada dalam prestasi terbaiknya sejak debut untuk kelab itu pada 2015.
  • Roy Hodgson sebahagian besarnya tidak bernasib baik menentang Spurs dalam karier pengurusannya. Mereka adalah pemain ketiga terbaik menentang pasukan bimbingannya (13 kekalahan kepada Spurs)

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Harry Kane

Lelaki itu tidak perlu diperkenalkan. Dia akan menjadi penjaring terbanyak dalam liga jika Erling aneh dari Norway Haaland tidak menyertai Manchester City.

Kane sedang menjalani musim terbaiknya sebagai pemain Spurs dan berada di landasan untuk menamatkannya dengan 30 gol pada musim ini. Istana akan menjadi satu lagi bulu dalam topinya.

Eberechi Eze

Eberechi Eze telah menemui prestasi terbaiknya di bawah pengurus tertua Liga Perdana, Hodgson. Bekas pemain tengah Reading itu pada masa ini adalah pemain terbaik dan boleh mencatatkan gol sekali lagi menentang Spurs.

Share.
Leave A Reply