Ramalan

Leicester City 0-1 Wolves

Nota Utama

  • Leicester City tumbang di tangan penyandang juara dalam kekalahan 3-1, keputusan yang menyebabkan The Foxes tenggelam di perairan penyingkiran.
  • Wolves telah membelok ke belakang sejak kebelakangan ini, tidak tewas dalam dua perlawanan terakhir mereka dan mencatat dua kemenangan berturut-turut untuk dilalui, dengan yang terbaru mereka datang dalam kemenangan 1-0 ke atas Brentford .

Panduan Borang

Leicester City – LLLLD

Serigala – WWDLL

Fakta Padanan

  • Leicester City hanya mencatatkan dua kemenangan sepanjang 2023 – menentang Tottenham dan Aston Villa pada bulan Februari.
  • Wolves telah memenangi dua perlawanan berturut-turut tanpa bolos buat kali pertama musim ini. Mereka kini akan menyasarkan untuk menjadikannya tiga berturut-turut ..

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Kelechi Iheanacho

Pemain Nigeria itu hanya menjaringkan empat gol musim ini tetapi boleh dimaafkan kerana dia jarang digunakan. Menentang City, dia kelihatan tajam selepas masuk dan menjaringkan gol yang hanya menjadi saguhati pada penghujung hari.

Dia dijangka akan bermula menentang Wolves dan akan cuba membantu mengelak pasukannya daripada penyingkiran.

Matheaus Nunes

Dia mungkin hanya menjaringkan satu gol musim ini tetapi ia adalah satu gol yang sangat penting dan cemerlang ketika itu – menentang Chelsea. Gol itu menandakan permulaan tiga perlawanan tanpa kalah Wolves dan dia telah cemerlang dalam serangan sejak itu.

Share.
Leave A Reply