Ramalan

Fulham 2-0 Leeds

Nota Utama

  • Selepas empat kekalahan berturut-turut dalam liga, Fulham kembali ke arah kemenangan dengan kemenangan 3-1 ke atas Everton yang bergelut hujung minggu lalu.
  • Selepas tewas 5-1 kepada Crystal Palace, Leeds lebih teruk menentang Liverpool, mengalami kekalahan 6-1 yang mengecewakan.

Panduan Borang

Fulham – WLLLL

Leeds – LLWLW

Fakta Padanan

  • Fulham hanya merekodkan tiga perlawanan Liga Perdana Inggeris pada 2023, menonjolkan perjuangan mereka untuk solidariti pertahanan.
  • Leeds kini telah melepaskan 11 gol yang mengejutkan dalam dua perlawanan terakhir Liga Perdana di tempat sendiri. Ironinya, rekod di tempat sendiri kekal lebih baik daripada aksi di tempat lawan musim ini, kerana mereka hanya berjaya mengumpul sembilan mata di atas padang – berbanding 20 di tempat sendiri.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Daniel James

Dengan ketiadaan Mitrovic, pemain Wales itu telah diberikan lebih masa permainan dan menjaringkan gol pada hujung minggu menentang Everton.

Dia boleh diberikan satu lagi permulaan dan pasukan Leeds yang bergelut memberikan satu lagi peluang untuknya menjaringkan lebih banyak gol.

Luis Sinisterra

Leeds mungkin bergelut sebagai satu unit sejak kebelakangan ini tetapi pemain Colombia itu telah menunjukkan kecemerlangan sekali-sekala dalam serangan dan dia akan berusaha untuk memberi inspirasi kepada pasukannya untuk mendapatkan mata yang amat diperlukan yang boleh membantu mengurangkan kebimbangan mereka untuk tersingkir.

Share.
Leave A Reply