Ramalan

Crystal Palace 1-0 Everton

Nota Utama

  • Crystal Palace kini telah memenangi tiga perlawanan berturut-turut, dengan kemenangan terbaru mereka datang ke atas Southampton dalam kemenangan 2-0.
  • Everton kekal dalam pertarungan penyingkiran, tanpa kemenangan dalam empat perlawanan dan menyamai mata dengan tempat ke-18 Nottingham Forest dan empat mata di tempat tercorot Southampton.

Panduan Borang

Istana Kristal – WWWLL

Everton – LLDDW

Fakta Padanan

  • Crystal Palace telah memenangi tiga perlawanan berturut-turut buat kali pertama musim ini dan kemenangan itu mungkin telah menyelamatkan mereka daripada penyingkiran.
  • Gol sukar dicapai untuk Everton dan jumlah 24 gol yang dijaringkan bermakna mereka adalah pasukan yang mempunyai jaringan paling rendah, bersama-sama pasukan yang diancam penyingkiran Nottingham Forest dan Southampton.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Eberechi Eze

Penyerang itu kembali hidup di bawah kendalian Roy Hodgson dan menjadi penjaring terbanyak menentang Southampton, mengumpul dua gol untuk menjadikan jumlah gol musimnya kepada tujuh gol, menjadikannya penjaring terbanyak Palace musim ini pada masa ini.

Dwight McNeil

Dia mungkin hanya menjaringkan empat gol untuk Everton musim ini tetapi dia kelihatan seperti satu-satunya titik terang mereka sejak kebelakangan ini dan sebarang harapan untuk menang boleh datang bersamanya.

Share.
Leave A Reply