Ramalan

West Ham 0-3 Arsenal

Nota Utama

  • Ia melegakan David Moyes dan West Ham selepas kemenangan penting 1-0 ke atas Fulham yang membantu mengurangkan kebimbangan penyingkiran.
  • Arsenal mendahului dua gol dan boleh meninggalkan Anfield tanpa apa-apa jika tidak kerana penyelamatan hebat daripada penjaga gol Aaron Ramsdale menentang Liverpool.

Panduan Borang

West Ham – WLWDL

Arsenal – DWWWW

Fakta Padanan

  • Arsenal adalah satu-satunya pasukan yang mempunyai sekurang-kurangnya tiga pemain (Gabriel Martinelli, Bukayo Saka dan Martin Odegaard ). telah menjaringkan dua angka dalam gol musim ini.
  • Sebanyak 70 % mata West Ham (21 daripada 30) telah datang di laman sendiri, bermakna mereka lebih hebat di tempat sendiri berbanding di atas jalan.

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Jibril Jesus

Walaupun belum kembali ke tahap kecergasan 100%, pemain Brazil itu kelihatan tajam sejak dia kembali daripada kecederaan, menjaringkan tiga gol, termasuk satu gol ketika menentang Liverpool di Anfield .

Jesus kini akan meletakkan sasarannya pada dua digit untuk kempen dan hanya memerlukan dua lagi gol untuk merealisasikannya.

Danny Ings

Walaupun dia mengalami masalah kebelakangan ini, ia boleh dikaitkan dengan kesukaran umum West Ham untuk menjaringkan gol di bahagian serangan. Dia kekal sebagai penjaring terbanyak musim ini dan penyudahnya serta kehebatannya di udara mungkin berguna ketika menentang The Gunners.

Share.
Leave A Reply