Ramalan

Aston Villa 1-2 Newcastle

Nota Utama

  • Aston Villa meneruskan rentak mengagumkan mereka, menjadikannya empat kemenangan berturut-turut selepas kemenangan 2-0 ke atas Nottingham Forest kali terakhir ..
  • Dalam cara yang sama, Newcastle telah menikmati lima kemenangan berturut-turut, dengan penampilan terbaru mereka dalam corak kebangkitan 2-1 menentang Brentford .

Panduan Borang

Aston Villa – WWWWD

Newcastle – WWWWW

Fakta Padanan

  • Daripada semua pasukan di separuh teratas jadual, hanya Fulham (39) yang menjaringkan kurang gol berbanding Aston Villa (41).
  • Dengan hanya bolos 21 gol, Newcastle kekal dengan pertahanan terbaik dalam liga dan berada di landasan untuk penamat empat teratas, seperti yang kami ramalkan (11)

Pemain Utama yang perlu diberi perhatian

Ollie Watkins

Pemain Inggeris itu menikmati bentuk hidupnya dan kini telah menjaringkan gol dalam perlawanan berturut-turut. Dengan 12 gol yang dijaringkan setakat ini, hanya lima pemain telah menjaringkan lebih banyak daripada yang dia miliki pada musim ini dan dia juga penjaring terbanyak Villa pada musim ini.

Kebolehan menggeleceknya membuatkan dia menjadi ancaman kepada pemain pertahanan dan dia juga tahu cara melakukan hantaran silang berbahaya ke dalam kotak.

Alexander Isak

Sejak menyertai Real Sociedad musim panas lalu, penyerang itu sangat mengkagumkan dan merupakan antara penjaring terbanyak Magpies musim ini, dengan lapan gol untuk namanya.

Dia juga mempunyai keyakinan yang tinggi, kini telah menjaringkan gol dalam dua perlawanan berturut-turut dan akan berusaha untuk menambah lebih banyak golnya.

Share.
Leave A Reply