Ramalan

Manchester United 2-1 Brentford

Manchester United dan Brentford bertembung di bawah lampu di Old Trafford ketika Red Devils berusaha untuk kembali ke landasan kemenangan di laman sendiri. Hanya tujuh mata memisahkan kedua-dua pasukan dalam liga, dengan kedua-dua pasukan mempunyai aspirasi bola sepak Eropah.

Nota Utama

  • Manchester United tidak tewas di tempat sendiri pada 2023. Mereka telah memenangi lima dan seri dua daripada tujuh perlawanan liga mereka di Old Trafford.
  • Brentford di tempat lawan menyaksikan mereka menduduki tempat kesembilan terbaik di tempat lawan dalam Liga. The Bees tidak tewas dalam dua perlawanan terakhir mereka di tempat lawan dalam Liga.
  • Manchester United telah mengekalkan dua rekod bersih berturut-turut di tempat sendiri baru-baru ini dalam Liga Perdana. Pada 2023, mereka hanya melepaskan empat gol di tempat sendiri.
  • Brentford telah bermain lima perlawanan di tempat lawan pada 2023 dan telah mengekalkan tiga rekod tanpa bolos dalam perjalanan mereka.

Panduan Borang: Manchester United

Manchester United kini dalam keadaan goyah. Keputusan terakhir mereka ialah kekalahan 2-0 menentang Newcastle, di mana mereka hanya boleh mengumpul enam pukulan menentang 22 lawan mereka.

Kedua-dua pemain tengah pilihan pertama mereka di Christian Eriksen dan Casemiro tidak tersedia pada masa ini dan timbalan mereka tidak begitu meyakinkan. Ia telah menjadi musim pasang surut untuk pasukan Erik Ten Hag dan mereka nampaknya berada dalam keadaan surut pada masa ini.

Mereka tidak akan mempunyai masa untuk menjilat luka mereka, walaupun, kerana mereka menyambut Brentford pada petang Rabu. Kekalahan 4-0 kepada lebah pada bulan Ogos adalah salah satu mata rendah musim mereka pada awal dan pertemuan kedua mereka akan menjadi peluang untuk membalas dendam dan menunjukkan betapa mereka telah meningkat.

Panduan Borang: Brentford

Skuad kendalian Thomas Frank mungkin menghadapi tugas berat di hadapan mereka apabila pasukan Brentfordnya bertandang ke Old Trafford tetapi ia mungkin masa terbaik untuk berdepan Manchester United.

The Bees telah pun menewaskan mereka sekali musim ini, dalam kemenangan 4-0 yang terkenal untuk Bees pada peringkat awal musim ini.

Manchester United kini sedang melalui masa yang kurang ideal pada masa ini selepas kekalahan mereka kepada Newcastle.

Mereka mungkin berada di tempat sendiri tetapi mereka akan berada di sana untuk mengambil alih dan Brentford mungkin meninggalkan Manchester dengan satu lagi keputusan di tempat lawan yang terkenal.

Fakta Manchester United lwn Brentford

  • Kali terakhir kedua-dua pasukan ini bertemu musim ini berakhir dengan kemenangan 4-0 di tempat sendiri untuk Brentford . Ia adalah persembahan dominan oleh Brentford dalam permainan di mana mereka tidak dapat dilihat pada minit ke-35.
  • Kali terakhir Brentford dan Manchester United bertembung di Old Trafford, United selesa 3-0 pada Mei 2022.

Pemain utama yang perlu diberi perhatian

Marcus Rashford

Marcus Rashford tidak dapat menambah 14 gol Liga Perdana yang dijaringkan musim ini dalam kekalahan mereka kepada Newcastle pada hari Ahad, tetapi dia perlu segera menukar gear dan fokus kepada Brentford .

Dia adalah sebahagian daripada prestasi yang sangat buruk untuk seluruh pasukan United dalam pertemuan pertama mereka dan akan lapar untuk menebus kesalahan pada hari Rabu.

Ivan Toney

Toney sedang mengadakan kempen yang benar-benar luar biasa musim ini. Brentford telah berkembang dari kekuatan ke kekuatan dalam Liga Perdana sesuai dengan bentuk penyerang antarabangsa England itu.

Dengan tujuh belas gol dan empat assist untuk namanya musim ini, dia sudah pasti salah seorang pemain musim ini.

Dia membuat dua daripada empat bantuannya musim ini menentang Manchester United dan akan bersedia untuk melakukan lebih banyak kerosakan pada hari Rabu.

Ramalan Manchester United lwn Brentford

Kemenangan 2-1 untuk Manchester United Adalah keputusan yang telah kita perolehi. Ini kerana Red Devils akan memahami situasi mereka dan keperluan untuk mencipta semula jurang antara mereka dan rakan 4 pemburu teratas Newcastle United dan Tottenham Hotspur.

Share.
Leave A Reply