Ramalan

Manchester United 2 – 0 Fulham

Manchester United vs Fulham adalah masalah besar bagi kedua-dua pasukan yang akan mara ke saingan di sebalik kekecewaan dalam Liga Perdana pada perlawanan minggu ke -27.

Fulham juga akan berpeluang untuk menewaskan salah satu daripada enam pasukan besar England untuk menunjukkan tahap pertumbuhan mereka sepenuhnya. Sebaliknya, Erik ten Hag akan berusaha untuk membuat kenyataan kepada enam pasukan besar lain dengan melangkah selangkah lebih dekat ke Piala FA.

Nota Utama

  • Manchester United telah bermain bola sepak terbaik mereka di bawah Erik ten Hag dalam pertandingan piala musim ini, memberikan mereka kelebihan untuk perlawanan ini.
  • Fulham mempunyai prestasi terburuk mereka dalam pertandingan piala domestik musim ini, yang meletakkan mereka pada kedudukan yang kurang menguntungkan.

Panduan Borang: Manchester United

Keputusan seri 0 – 0 di tempat sendiri dengan kedudukan tercorot Southampton, terutamanya selepas kemenangan tegas 4 – 1 ke atas Real Betis dalam Liga Europa UEFA tidak menimbulkan keyakinan yang tinggi dalam perlawanan ini.

Bagaimanapun, mereka boleh mengharapkan kejayaan cemerlang dalam pertandingan piala untuk merangsang mereka apabila menjadi tuan rumah kepada Fulham dalam perlawanan ini, walaupun terdapat unjuran yang sukar.

Panduan Tingkatan: Fulham

The Cottagers datang ke permainan ini selepas kekalahan 3 – 0 kepada jiran London dan pendahulu Liga Perdana Arsenal di Craven Cottage dengan cara yang menimbulkan persoalan, “Adakah semuanya hanya kebetulan?”

Itu menyusuli kekalahan tipis 3-2 di tempat lawan kepada Brentford dan seri 1-1 di Craven Cottage dengan Wolverhampton Wanderers dalam Liga Perdana. Di antara perlawanan itu, mereka memastikan perlawanan ini menentang United dengan kemenangan 2-0 menentang Leeds United.

Secara ringkasnya, mereka mempunyai tugas mereka di Old Trafford.

Fakta Manchester United VS Fulham

  • Manchester United bermain dan pulang yang meletakkan setiap kelebihan di tangan mereka.
  • Kali terakhir Fulham menewaskan Manchester United dalam Piala FA pada 1908. Mereka tidak pernah menang dalam sembilan pertemuan dengan Red Devils.
  • Fulham dan Manchester United cenderung untuk bermain permainan yang lebih ketat daripada kebanyakan walaupun kelab London itu telah kalah lebih banyak.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Bruno Fernandes

Kapten tetap Manchester United adalah pemain istimewa kerana satu sebab di luar bakatnya sebagai pemain bola sepak: dia tidak pernah mengalami dua perlawanan buruk berturut-turut.

Bruno Fernandes mempunyai sejarah bangkit daripada prestasi buruk dan Erik ten Hag akan bergantung kepada kemampuan luar biasa itu apabila mereka menentang Cottagers di Old Trafford.

Kenny Tete

Bek kanan Belanda itu adalah antara pemain paling berbahaya Fulham dalam peralihan. Dari segi pertahanan, dia melakukan perubahan yang hebat dan secara menyerang, dia mempunyai lebih banyak hantaran ke hadapan berbanding pasukannya yang lain.

Dengan kebolehan melintasinya, Marco Silva mempunyai senjata yang boleh menembak mereka untuk menang yang tidak mungkin. Tete perlu melakukan yang terbaik untuk kekecewaan berlaku dalam perlawanan itu.

Ramalan Manchester United lwn Fulham

Perlawanan terakhir mereka menyaksikan Fulham tewas tipis kepada gol Alejandro Garnacho yang dijaringkan pada masa tambahan. Ini menunjukkan bahawa Fulham akhirnya hampir mengalami kekecewaan.

Bagaimanapun, mereka masih jauh dari kekecewaan itu kerana prestasi pertandingan piala Manchester United. Kedudukan 2 – 0 memihak kepada Red Devils adalah kemungkinan keputusan perlawanan ini.

 

Share.
Leave A Reply