Ramalan

Liverpool 1-1 Wolverhampton Wanderers

Anfield akan menjadi venue pada hari Rabu kerana Liverpool akan melayan Wolverhampton Wanderers dalam Liga Perdana.

Liverpool pada masa ini tidak berada dalam prestasi terbaik dan beberapa pemain terbaik mereka tidak mencapai tahap yang mereka tunjukkan dalam beberapa tahun kebelakangan ini. Ia adalah kempen yang membimbangkan yang sedang dilalui oleh kelab itu.

Serigala sebaliknya sedang mencari untuk mencipta lebih banyak jarak antara mereka dan zon jatuh. Mereka kini mempunyai jurang tiga mata di antara mereka dan Everton di tangga ke-18, jadi mereka tidak mampu memperoleh keputusan yang mengerikan di sini.

Nota Utama

  • Wolves hanya kalah dalam satu daripada enam perlawanan terakhir mereka di tempat lawan.
  • Dalam larian itu, mereka telah memenangi dua perlawanan, seri tiga dan kalah sekali sahaja.
  • Rekod rumah Liverpool dalam Liga Perdana adalah antara yang terbaik.
  • Mereka hanya kalah satu perlawanan di tempat sendiri dalam Liga musim ini dan kekalahan itu di tangan Leeds United awal musim ini.

 Panduan Borang: Liverpool

Anak buah Jurgen Klopp akan berusaha untuk kembali ke arah kemenangan selepas peristiwa minggu lalu dalam semua pertandingan.

Kehancuran teruk oleh Real Madrid diikuti dengan keputusan seri 0-0 menentang Crystal palace dan The Reds nampaknya tidak dapat mencari jalan untuk menamatkan prestasi buruk mereka.

Pada hari Rabu, mereka akan berdepan pasukan yang telah menewaskan mereka musim ini dengan baik dan akan berusaha untuk memperbaiki keadaan.

Panduan Borang: Wolverhampton Wanderers

Anak buah Julen Lopetegui akan berusaha untuk melakukan aksi berganda menentang Liverpool musim ini dan mewujudkan lebih banyak ruang antara pasukan mereka dan zon penyingkiran pada hari Rabu.

Wolves dan Liverpool telah bertemu satu sama lain sebanyak tiga kali musim ini dalam semua pertandingan dan Wolves telah kelihatan lebih baik dalam kebanyakan pertemuan tersebut. Jika kualiti yang mereka miliki boleh membantu mereka mendapat tiga mata di Anfield maka mereka akan menjadi pilihan untuk keselamatan.

Fakta Liverpool lwn Wolverhampton Wanderers

  • Dalam era Liga Perdana, Wolves dan Liverpool telah bertemu satu sama lain di Anfield sebanyak lapan kali. Dalam pertemuan itu, Liverpool telah menang tujuh kali.
  • Wolves tidak dapat menewaskan Liverpool di tempat lawan sejak kemenangan 1-0 mereka pada 2010.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Darwin Nunez

Dengan dua gol dan satu bantuan dalam tiga perlawanan terakhirnya, Darwin Nunez telah menunjukkan sekilas mengapa Liverpool membayar begitu banyak untuknya pada musim panas lalu.

Dia mungkin perbezaan antara satu mata dan tiga dalam beberapa hari akan datang.

Ruben Neves

Pemain tengah Portugal itu sentiasa berada di tengah-tengah kejayaan serigala secara langsung dan berfungsi sebagai bilik enjin pasukan. Pada kali terakhir kedua-dua pasukan ini bertemu awal bulan ini, Ruben Neves mendapat senarai markah.

Dia sudah pun menjadi penjaring terbanyak pasukan dengan lima gol untuk namanya.

Ramalan Liverpool lwn Wolverhampton Wanderers

Kami telah bermain dengan keputusan seri 1-1 dalam perlawanan ini kerana kami percaya ia akan menjadi urusan yang sukar dengan Wolverhampton yang ingin menyekat Liverpool. Akhirnya anak buah Jurgen Klopp tidak akan mempunyai cara untuk menewaskan lawan mereka yang kuat bertahan.

Share.
Leave A Reply