Ramalan

Leeds 1-3 Manchester United

Nota Penting

  • Leeds United akan berdepan Manchester United dalam perlawanan timbang balik ini di Elland Road selepas pertemuan di Old Trafford empat hari lepas.
  • Manchester United kelihatan berada pada tahap yang cemerlang dan akan menentang pasukan Leeds United tanpa pengurus pasukan selepas pemecatan mengejut Jesse Marsch pada hari Isnin.

Panduan Prestasi

Leeds – LDLDD

Manchester United – WLDWW

Fakta Perlawanan

  • Manchester United mengalu-alukan pertemuan menentang Leeds ini. Ini kerana mereka telah merekod tiga kemenangan dalam lima pertemuan dengan Leeds United dan telah menjaringkan sekurang-kurangnya empat gol dalam setiap satu daripada tiga kemenangan tersebut.
  • Leeds United masih belum melakar sebarangan kemenangan dalam lima perlawanan terakhir mereka dan keadaan ini menyebabkan pihak atasan di Leeds memecat Jesse Marsch dari Amerika.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Weston Mckennie

Pemain tengah Amerika yang dipinjamkan dari Juventus itu dilihat sebagai pemerolehan terbesar di Yorkshire dan mampu menjadi tonggak utama dalam perlawanan ini.

Marcus Rashford

Penyerang Mancunian itu berada dalam prestasi tahap dewa sejak kembali beraksi selepas kejohanan Piala Dunia dan berkemungkinan besar akan menjaringkan gol dalam perlawanan ini.

Share.
Leave A Reply