Ramalan

Wolves 1-0 West Ham

Nota Penting

  • Wolverhampton Wanderers hanya mampu berkongsi satu mata dengan pasukan yang dikendalikan Unai Emery, Aston Villa pada pusingan lalu.
  • Sepertimana, West Ham yang masih tidak menunjukkan sebarang peningkatan prestasi, juga melakar keputusan seri dengan Leeds United di Elland Road.

Panduan Prestasi

Wolves – DLWLL

West Ham – DLLLL

Fakta Perlawanan

  • David Moyes amat berharap yang pasukannya mampu memungut tiga mata penuh dalam perlawanan ini kerana posisinya sebagai pengurus pasukan amat membimbangkan. Beliau gagal merekod sebarang kemenangan malah telah ditewaskan empat kali dalam lima perlawanan baru-baru ini.
  • Wolves jelas gagal menyerlah dalam kebolehan menjaringkan gol, musim ini. Setakat ini, mereka hanya menjaringkan lima gol dalam lima perlawanan terakhir di saingan liga.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Ruben Neves

Pemain maestro Portugis itu merupakan satu-satunya harapan tulen bagi pasukan Wolves.

Aksi beliau amat mengagumkan tetapi rakan sepasukannya di barisan serangan Wolves terus mengecewakan beliau apabila mereka gagal menyudahkan peluang-peluang diciptanya.

Said Benrhama

Aksi hebat serta tipu helah pemain sayap dari Algeria itu dilihat amat penting dan diperlukan dalam perlawanan ini yang dilihat akan tamat dengan keputusan yang tipis.

Share.
Leave A Reply