Ramalan

Aston Villa 2-1 Wolves

Nota Penting

  • Aston Villa mempamerkan aksi mantap menentang Tottenham Hotspur ketika mereka melawat London dan menewaskan pasukan Antonio Conte dengan keputusan 2-0.
  • Walaupun Wolverhampton Wanderers menunjukkan daya tahan yang membanggakan malangnya sekali Marcus Rashford bangkit dan menjaringkan satu-satunya gol dalam perlawanan yang amat

Panduan Prestasi

Aston Villa – WLWWL

Wolves – LWLLD

Fakta perlawanan

  • Kedua-dua pasukan telah bertemu sejumlah 14 kali dalam liga, dengan setiap pasukan memungut lima kemenangan masing-masing.
  • Wolves berjaya menewaskan United dalam pertemuan terakhir perlawanan yang sama dengan kemenangan 2-1, pada April 2022.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Douglas Luiz

Pemain kelahiran Brazil itu mempamerkan aksi yang amat mengagumkan setakat ini dan telah menjadi salah satu tonggak utama bagi pasukan West Midlands itu.

Beliau berjaya menjaringkan satu gol yang hebat untuk menamatkan harapan Tottenham dan tambahan pula dengan prestasi yang mengagumkan sepanjang perlawanan itu.

Daniel Podence

Pemain lincah dan kerdil itu masih tidak kelihatan berada pada tahap optimum tetapi beliau mempunyai kualiti untuk menggabungkan kebolehan serta kegigihannya pada bila-bila masa.

Share.
Leave A Reply