Ramalan

Manchester United 2-0 Bournemouth

Nota Penting

  • Manchester United terpaksa berusaha kuat untuk mencari gol tunggal bagi menewaskan kedegilan pasukan Wolves selepas membazir peluang-peluang yand dicipta awal pada perlawanan. Marcus Rashford, yang dilaporkan digantung dari kesebelasan utama atas sebab-sebab disiplin muncul dengan jaringan gol tunggal itu untuk meleraikan harapan penyokong Wolverhampton.
  • Bournemouth kelihatan kekurangan motivasi sejak awal musim ini. Mereka baru-baru ini tewas 2-0 dalam dua perlawanan berturut-turut. Mereka tewas 2-0 kepada Crystal Palace di laman sendiri.

Panduan Prestasi

Manchester United – WWWLW

Bournemouth – LLWLL

Fakta Perlawanan

  • Lawatan terakhir Cherries ke Old Trafford telah berakhir dengan margin tiga gol di mana kedua-duanya perlawanan itu berakhir dengan keputusan 4-1 dan 5-2.
  • The Cherries hanya pernah memenangi satu perlawanan dalam lima pertemuan menentang Manchester United.

Pemain yang perlu diperhatikan

Marcus Rashford

Pemain Mancunian itu akhirnya menemui rentak permainannya baru- baru ini, di Old Trafford. Prestasinya makin bertambah baik dan tiada satupun pemain pertahanan di dalam liga mempunyai keinginan untuk menghadapi kebangkitan itu.

Kiefer Moore

Penyerang Wales itu, gagal diberi sebarang servis positif oleh rakan sepasukan yang lain dalam dua perlawanan terakhir mereka dan beliau berharap keadaan itu akan berubah secepat mungkin apabila mereka melawat kubu Manchester United.

Share.
Leave A Reply