Ramalan

Wolves 0-2 Manchester United

Nota Penting

  • Wolves meraih kemenangan pertama di bawah pengurus baru, Julen Lopetegui dengan kemenangan ke atas Everton di Goodison Park. Gol lewat dari Ait Nouri sudah cukup untuk merampas tiga mata untuk Wolves.
  • Manchester United juga melakar kemenangan rutin ke atas calon relegasi, Nottingham Forest di laman sendira. Jaringan dari Marcus Rashford, Anthony Martial dan Fred cukup untuk memungut tiga mata penuh.

Panduan Prestasi

Wolves – WLLDL

Manchester United – WWLWD

Fakta Perlawanan

  • Wolves adalah pasukan yang banyak membimbangkan Manchester United sejak sekian lama dan penelitiaan terhadap sejarah pertemuan akan membuktikan kenyataan ini. Pada pertemuan terakhir, Red Devils tewas di laman sendiri kepada Wolves hasil serangan yang cantik dari Joao Moutinho.
  • Tahun lepas kedua-dua pasukan bertemu hampir pada masa yang sama sepertimana tahun ini dan Man Utd meraih kemenangan 1-0 di laman sendiri.

Pemain yang perlu diperhatikan

Marcus Rashford

Pemain berusia 25 tahun itu kelihatan berbisa sejak akhir-akhir ini dan dilihat akan melakar jaringan dalam perlawanan ini. Beliau berjaya memungut dua gol menentang Wolves pada pertemuan lalu.

Ruben Neves

Pemain tengah adalah komander untuk midlanders musim ini dan beliau berharap rakan sepasukannya akan muncul bersamanya untuk pertarungan besar menentang bahang United.

Share.
Leave A Reply