Ramalan

West Ham 1-2 Brentford

Nota Penting

  • The Hammers akan akan berasa kecewa selepas membolos 3 gol yang melihat mereka ditewaskan 3-1 di Arsenal. Penalti yang dijaringkan oleh Said Benrahma pada separuh masa pertama meletakkan Hammers di hadapan tetapi pasukannya tidak dapat bertahan dan dengan itu menyerah kalah pada separuh masa kedua.
  • Brentford juga bersalah melepaskan keadaan selesa di laman sendiri menentang Tottenham Hotspur akibat kealpaan di barisan pertahanan. Gol daripada Janelt dan Ivan Toney meletakkan Bees di hadapan sebelum Harry Kane dan Pierre Emile Hojberg menyamakan kedudukan.

Panduan Prestasi

West Ham – LLLLW

Brentford – DWDDL

Fakta Perlawanan

  • Brentford telah memenangi dua derbi terakhir yang melibatkan kedua-dua pasukan ini. Kali terakhir mereka melakar keputusan 2-1 di stadium Olimpik.
  • Menjelang perlawanan ini kedua-dua pasukan melakar keputusan yang mengecewakan minggu lalu dan berharap untuk mendapatkan keputusan yang lebih baik kali ini.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Said Benrahma

Pemain sayap Algeria itu berada dalam prestasi baik dan mampu menjaringkan penalti menentang Arsenal untuk meletakkan pasukannya di hadapan.

Ivan Toney

Penyerang itu terus menjaringkan gol untuk pasukannya dan apabila beliau berada prestasi hebat ia hampir mustahil untuk menghalangnya.

Share.
Leave A Reply