Ramalan

Tottenham Hotspur 2-0 Aston Villa

Nota Penting

  • Spurs hampir tersungkur di Brentford kali terakhir mereka beraksi, dan mereka terpaksa kembali daripada ketingalan 2 gol untuk memungut satu mata penting dalam perlumbaan untuk kedudukan empat teratas.
  • Perlawanan terakhir Aston Villa adalahn menentang Liverpool, dan gol saguhati dari Ollie Watkins tidak mencukupi dan malangnya, mereka tewas 3-1 di laman sendiri.

Panduan Prestasi

Tottenham Hotspur – DWLWL

Aston Villa – LWWLW

Fakta Perlawanan

  • Aston Villa hanya menang sekali dalam lima pertemuan terakhir yang melibatkan kedua-dua pasukan ini. Kemenangan tipis 2-1 di padang Tottenham Hotspur pada tahun 2021.
  • Pertemuan terakhir antara kedua-dua pihak ini menyaksikan Tottenham membelasah Aston Villa 4-0 di Villa Park pada bulan April.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Harry Kane

Penyerang Inggeris itu melalui kejohanan Piala Dunia yang agak sederhana tetapi beliau mempamerkan keupayaanya dengan tandukan cantik untuk memungut satu gol bagi Spurs.

Ollie Watkins

Penyerang itu meraih dua gol kali terakhir beraksi dan salah satu golnya dibatalkan untuk ofsaid. Ia kelihatan yang beliau benar-benar akan memberi tentangan hebat terhadap benteng pertahanan Spurs.

Share.
Leave A Reply