Ramalan

Brentford 1-2 Tottenham Hotspur

Nota Penting

  • Kali terakhir Spurs berkunjung ke stadium Gtech, perlawanan ini berakhir dengan keputusan seri.
  • Tottenham berharap dapat kembali kepada sebuah corak kemenangan yang lebih konsisten selepas tewas dalam dua perlawanan berturut-turut daripada lima perlawanan terakhir mereka. Harapan mereka untuk layak ke Liga Juara-Juara musim depan mungkin lenyap jika mereka gagal menunjukkan sebarang penambahbaikan untuk baki perlawanan musim ini.

Panduan Prestasi

Brentford – WDDLD

Tottenham Hotspur – WLWLL

Fakta Perlawanan

  • Sejak sepak mula musim ini, Spurs telah menjaringkan hampir satu perempat gol mereka antara minit ke-61 dan ke-90.
  • The Bees masih belum memungut sebarang kemenangan di laman sendiri dalam lima perlawanan. Situasi ini tentunya suatu perkara yang membimbangankan Thomas Frank memandangkan potensi yang dipamerkan di awal musim.

Pemain yang perlu diperhatikan

Ivan Toney

Penyerang Inggeris itu amat kecewa beliau gagal menyertai jelajah Three Lions di Qatar dan beliau tentunya akan mencari jalan untuk membuktikan kepada seluruh dunia yang beliau layak menyarung jersi England di Qatar.

Perlawanan ini adalah peluang yang sempurna baginya untuk membuktikan pendirian itu. Walau bagaimanapun, beliau baru-baru ini didakwa melanggar peraturan pertaruhan dan gambaran masih kabur sama ada perkara ini akan menjejaskan prestasinya di atas padang atau jika Brentford akan mengambil keputusan untuk memilihnya dalam kesebelasan utama dengan segala kontroversi menyelubunginya.

Rodrigo Bentancur

Di kejohanan Piala Dunia, malang sekali, pemain Uruguay itu tersingkir di peringkat kumpulan bersama rakan-rakan senegaranya.

Dengan itu, beliau semestinya ingin mencari peluang untuk bangkit semula di pentas global dan sebagai permulaan beliau terpaksa melalui suatu perjalanan sukar ke stadium Gtech.

Share.
Leave A Reply