Ramalan

Bournemouth 1-2 Everton

Nota Penting

  • Pada perlawanan lepas, Bournemouth gagal pulang dengan sebarang mata apabila dikejutkan dengan jaringan gol lewat oleh penyerang Leeds United, Crysensio Summerville – yang baru-baru ini mengasah tabiat menjaringkan gol lewat buat pasukannya. Perlawanan itu berakhir dengan keputusan 3-4 berpihak kepada Leeds.
  • Everton juga menjadi mangsa satu lagi kekalahan mengejut. Prestasi Leicester City bagai cerita Humpty Dumpty dan corak kekalahan mereka juga aneh dari perspektif Everton. Perlawanan itu berakhir dengan keputusan 0-2.

Panduan Prestasi

Bournemouth – LLLLD

Everton – LDWLL

Fakta Perlawanan

  • Kedua-dua pasukan memiliki statistik perlawanan yang amat sama musim ini. Namun, Everton selangkah di hadapan di atas carta liga, di mana mereka kurang satu kekalahan, dan seri satu lagi.
  • Berdasarkan statistik “head to head” mereka, dalam sepuluh pertemuan di antara kedua-dua pasukan, mereka telah memenangi empat perlawanan masing-masing dan seri dua perlawanan.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Philip Billing

Bekas pemain kelab Huddersfield Town itu, telah menjadi sauh di bahagian tengah padang untuk pasukannya. Walaupun terdapat kekurangan kualiti yang jelas dalam pasukan itu, dia mampu memacu peranannya dengan baik.

Jordan Pickford

Pemain berjersi nombor satu untuk England itu mahu memaku tempatnya dalam senarai kesebelasan Utama The Three Lions dengan rentetan persembahan memberangsangkan..

Share.
Leave A Reply