Marseille 1-1 Tottenham

Bawah 2.5 Gols

Marseille Handikap Asia  +1.00

Nota Penting

  • Marseille hanya dapat menang satu daripada enam perlawanan terakhir mereka dalam semua pertandingan.
  • Tottenham Hotspur belum memenangi perlawanan di tempat lawan dalam Liga Juara-Juara setakat musim ini.
  • Marseille telah bolos lapan gol dalam enam perlawanan terakhir mereka dan hanya mengekalkan satu rekod tanpa bolos.
  • Tottenham hanya memerlukan satu mata untuk mara ke pusingan 16.

Panduan Prestasi: Olympique Marseille

Marseille akan menjejak kaki ke perlawanan terakhir kumpulan Liga Juara -Juara menentang Tottenham menyedari bahawa kemenangan akan memastikan kelayakan ke pusingan 16 untuk mereka.

Pasukan Perancis itu tidak kelihatan bernas sebelum perlawanan ini kerana mereka belum memenangi perlawanan dalam lima percubaan. Stadium mereka, “The Orange Velodrome” gagal menjadi suatu kubu kerana mereka telah tewas dua perlawanan terakhir di tempat sendiri dalam semua pertandingan. Mereka perlu pulihkan prestasi mereka dengan cepat dan gigih sebelum bertemu Spurs.

Panduan Penting: Tottenham Hotspur

Selepas keputusan seri yang menguriskan hati penyokong Spurs, menentang FC Porto, yang menyaksikan gol kemenangan Harry Kane dibatalkan kerana ofsaid, Tottenham perlu pergi ke Perancis hanya dengan tujuan mendapatkan 3 mata.

Tottenham berjaya mengelak kekalahan yang memalukan kepada Bournemouth pada hari Sabtu selepas mencatatkan kemenangan pada separuh masa kedua, mereka bangkit daripada defisit dua gol .

Mereka akan beraksi tanpa Antonio Conte kerana pengurus Itali itu dilayangkan kad merah kali terakhir dan akan digantung.

Fakta : Olympique Marseille lwn Tottenham Hotspur

  • Marseille berada di posisi tercorot kumpulan Liga Juara -Juara tetapi boleh menuju ke atas jika mereka menang dan keputusan lain berpihak kepada mereka.
  • Pertemuan sebelum ini antara kedua-dua kelab ini adalah pada perlawanan hari pertama apabila Tottenham memperoleh kemenangan 2-0.

Pemain yang perlu diberi perhatian

Alexis Sanchez akan fokus untuk menghantui saingan lamanya pada hari Selasa. Dia juga merupakan penjaring terbanyak Marseille dalam pertandingan itu dengan dua gol.
Harry Kane dan Son Heung-Min telah bergabung untuk menghasilka tiga gol Liga Juara-Juara setakat musim ini. Mereka akan melihat untuk menambah jumlah itu menentang Marseille

Ramalan Olympique Marseille lwn Tottenham Hotspur

Keputusan seri 1-1 menjadi keputusan yang paling berkemungkinan dalam perlawanan ini kerana anak buah Antonio Conte akan berusaha untuk menyekat lawan mereka dan cuba untuk mencuri kemenangan tetapi Marseille akan terdesak untuk memenangi perlawanan untuk layak ke pusingan 16.

Akhirnya Tottenham akan mendapat keputusan yang mereka inginkan daripada perlawanan ini dan tinggalkan Perancis dengan keputusan seri.

Share.
Leave A Reply