Ramalan

Leeds United 1-0 Fulham

Bawah 2.5 Gol

Leeds United Handicap Asia +1

Nota Utama

  • Leeds United akan berharap untuk bangkit semula selepas satu kekalahan mengecewakan di tempat sendiri kepada Arsenal. Satu jaringan Bukayo Saka telah memberikan Gunners satu kemenangan yang tidak sepatutnya selepas tekanan daripada Leeds United. Mereka akan berharap untuk meletakkannya di belakang mereka dengan meraih kemenangan dalam perlawanan ini.
  • Fulham pada perlawanan terakhir hanya mampu seri di tempat sendiri dengan Bournemouth, dan akan berharap untuk mendapatkan mata maksimum di tempat lawan di Leeds pada kali ini.

Panduan Tingkatan

Leeds United – KKSKS

Fulham – SKKMK

Fakta Perlawanan

  • Leeds telah memenangi dua daripada tiga perlawanan terakhir, tetapi pertemuan terakhir diantara kedua-dua pasukan ini telah berakhir dengan satu keputusan seri.
  • Kedua-dua belah pihak sedang tidak menang dalam tiga perlawanan dan akan berharap untuk menamatkan satu musim ketandusan dengan satu kemenangan besar.
  • Tiada pasukan yang telah melepaskan lebih sedikit gol di tempat sendiri berbanding Leeds pada setakat ini dalam Liga Perdana pada musim ini, dengan Whites hanya menjaringkan tiga gol dalam lima perlawanan mereka di Elland Road pada setakat ini. Mereka telah mencatatkan purata 0.6 gol yang dibolosi untuk setiap perlawanan di tempat sendiri pada musim ini, berbanding dua gol untuk setiap perlawanan pada musim lalu (38 dibolosi dalam 19 perlawanan).

Pemain penting yang perlu diperhatikan

Rodrigo

Penyerang Sepanyol itu telah menjaringkan empat gol pada musim ini, tetapi entah bagaimana tidak dapat menambah jumlahnya, dia mungkin boleh menemui rentaknya kembali dalam perlawanan ini.

Aleksandr Mitrovic

Pemain Serbia yang besar itu sedang kembali daripada kecederaan dan mungkin boleh menjadi kunci kepada pasukannya dalam perlawanan ini. Dia telah terlibat dalam enam gol dalam enam penampilan terakhir liganya ketika menentang Leeds

(4 gol, 2 bantuan jaringan), termasuk sepasang gol pada lawatan terakhirnya ke Elland Road pada bulan September 2020.

Share.
Leave A Reply