Ramalan

Aston Villa 0-2 Brentford

Bawah 2.5 Gol

Brentford Handicap Asia -1

Nota Penting

  • Aston Villa telah tewas 0-2 di tempat sendiri kepada Chelsea pada perlawanan terakhir dalam satu keputusan yang kurang baik memandangkan kepada tempo yang agak rendah yang telah disediakan oleh Blues di sepanjang perlawanan. Mason Mount telah menjaringkan sepasang gol untuk memenangi ketiga-tiga mata untuk Chelsea.
  • Brentford secara kebetulannya telah berdepan pasukan Chelsea yang sama pada hari Rabu dan sebahagian besarnya adalah pasukan yang lebih baik dan boleh mendapat kemenangan kecuali penyudah yang buruk.

Panduan Prestasi

Aston Villa – KSSMS

Brentford – SMKSK

Fakta Perlawanan

  • Lima pertemuan terakhir antara kedua-dua belah pihak ini telah menyaksikan Brentford tampil dengan kelebihan. Mereka telah memenangi tiga daripada lima perlawanan dan dua lagi telah seri.
  • Aston Villa telah mempunyai satu perlawanan sukar menentang Fulham pada malam ini sebelum berkumpul semula untuk satu lagi lawan yang sukar di Brentford. Mungkin sangat menyusahkan kepada pemain-pemain.

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Ivan Toney

Pemain yang berusia 26 tahun itu tidak boleh berhenti daripada menjaringkan gol untuk pasukannya dan walaupun dia telah gagal menjaringkan gol ketika menentang Chelsea, dia adalah pilihan untuk menjaringkan gol ketika menentang Aston Villa.

Ashley Young

Pemain sayap veteran yang berpaling ke belakang menunjukkan sedikit kemampuan mudanya dalam perlawanan menentang Nottingham Forest apabila dia melepasi sepakan voli manis

Share.
Leave A Reply