Ramalan

Brentford 0-2 Chelsea

Lebih 1.5 Gol

Chelsea Handicap Asia -1

Nota Penting

  • Blues nampaknya telah kembali ke landasan di bawah pengurus baharu Graham Potter dan telah memenangi tiga perlawanan terakhir Liga Perdana mereka di bawah pengurus itu.
  • Brentford telah bangkit kembali daripada satu kekalahan memalukan 5-1 di Newcastle dengan menang di tempat sendiri kepada Brighton and Hove Albion.
  • Ivan Toney kini telah menjaringkan gol kelapannya daripada musim liga. Dia juga telah meneruskan persembahan jaringan penalti sempurnanya yang kini adalah 8/8.

Panduan Borang

Brentford- MKSKM

Chelsea – MMMMK

Fakta Perlawanan

  • Pada kali terakhir dalam perlawanan ini, Bees telah menyengat Blues dengan menjaringkan empat gol melepasi mereka di halaman sendiri – bolehkah mereka mengulangi helah itu sekali lagi?
  • Ivan Toney kini telah menjaringkan 55 gol dalam 100 perlawanan untuk Brentford- bolehkah dia menambah satu lagi gol ketika menentang lawan yang elit?

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Ivan Toney

Penyerang Inggeris itu telah beraksi dengan cemerlang sejak kebelakangan ini dan telah menjaringkan tiga gol dalam dua perlawanan terakhirnya untuk Bees. Kepimpinan beliau dalam pasukan itu tidak boleh dipandang remeh mahupun dipersoalkan.

Mason Mount

Pemain tengah Inggeris itu telah menunjukkan kelasnya dalam satu perlawanan sengit ketika menentang pasukan Aston Villa yang degil, dia telah menjaringkan dua gol untuk meneruskan kebangkitan Chelsea dalam liga.

Share.
Leave A Reply