Ramalan

Liverpool 3-1 West Ham

Lebih 2.5 Gol

Liverpool Handicap Asia -1

Nota Penting

  • Liverpool telah menjadi pasukan pertama yang mencatatkan satu kemenangan ke atas pasukan Manchester City yang berleluasa pimpinan Pep Guardiola. Gol pada separuh masa kedua daripada Mohammed Salah telah mengesahkan kemenangan itu.
  • West Ham telah terpaksa berpuas hati dengan satu keputusan seri 1-1 di stadium Saint Mary dengan Declan Rice memulihkan keseimbangan pada minit ke-61 selepas satu gol pembukaan oleh Perraud.

Panduan Prestasi

Liverpool – MKSSM

West Ham – SMMKK

Fakta Perlawanan

  • Penyerang West Ham, Gianluca Scamacca telah menemui jaringan dalam dua perlawanan terakhir secara berturut-turut.
  • Mohammed Salah telah menjaringkan 9 gol ketika menentang West Ham yang mana paling banyak yang telah dijaringkannya ketika menentang mana-mana pasukan Inggeris.

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Mohammed Salah

Pemain Mesir itu sedang kembali ke jejak gol dan telah menjaringkan empat gol dalam dua perlawanan terakhirnya dalam semua pertandingan. Lawannya yang seterusnya secara statistiknya adalah kegemarannya, malah dia mungkin boleh mendapat lebih banyak lagi.

Declan Rice

Pemain tengah bertahan bertenaga yang bertindak sebagai kapten telah menjaringkan gol untuk mengheret pasukannya untuk seri ketika menentang Southampton. Dia perlu melakukan yang terbaik untuk menghentikan sebuah pasukan Liverpool yang sedang bangkit semula.

Share.
Leave A Reply