Ramalan

Brighton 2-0 Nottingham Forest

Bawah 2.5 Gol

Brighton Handicap Asia -1

Nota Penting

  • Pengurus baharu Brighton and Hove Albion, Roberto De Zerbi masih belum lagi mendapat kemenangan pertamanya pada musim ini. Dia akan berusaha untuk meraih tiga mata pertamanya ketika menentang sebuah pasukan Nottingham Forest yang sangat hambar.
  • Walaupun memperoleh 23 pemain yang hebat pada jendela perpindahan musim panas, Nottingham Forest hanya telah mampu meraih 5 mata, dan hanya menjaringkan 1 gol di tempat lawan.
  • Brighton telah tewas berturut-turut buat kali pertama dalam kekalahan 2-0 di tempat lawan kepada Brentford sejak bulan Februari tahun ini.

Panduan Prestasi

Brighton and Hove Albion – KKSMK

Nottingham Forest – KSKKK

Fakta-Fakta Perlawanan

  • Terdapat dua perlawanan yang telah dimainkan antara kedua-dua pihak; dengan Brighton dan Hove Albion memenangi 8, Nottingham Forest memenangi 6 dan 6 daripada permainan ini telah berakhir dengan keputusan seri.
  • Nottingham Forest akan menyertai perlawanan ini sebagai bukan pasukan pilihan yang sangat besar kerana rekod di tempat lawan mereka adalah yang terburuk dalam liga pada setakat ini, dengan hanya satu gol di tempat lawan pada setakat ini.

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Leandro Trossard

Penyerang Belgium itu telah tidak menjaringkan gol sejak hatrik heroiknya ketika menentang Liverpool di Anfield, dan boleh menjadi sangat penting dalam perlawanan ini.

Emmanuel Dennis

Penyerang Nigeria itu telah berada jauh di bawah yang terbaiknya untuk Foresters tetapi dia adalah peluang terbaik yang mereka ada untuk menjaringkan gol dalam perlawanan ini.

Share.
Leave A Reply