Ramalan

Wolves 2-1 Nottingham Forest

Lebih 2.5 Gol

Wolves Handicap Asia +1

Nota Utama

  • Diego Costa dari Wolves telah terlibat dalam 12 gol dalam 16 penampilan Liga Perdana ketika menentang pasukan yang telah dinaikkan taraf (10 gol, 2 bantuan jaringan), termasuk enam gol dalam enam perlawanan dalam kempen terakhirnya dalam pertandingan itu pada musim 2016-17 (4 gol, 2 bantuan jaringan).
  • Emmanuel Dennis telah menjaringkan gol pada permulaan Liga Perdana pertamanya untuk Nottingham Forest pada kali terakhir ketika menentang Aston Villa, menjadi pemain Nigeria keempat yang menjaringkan gol pada permulaan pertama mereka untuk dua kelab berbeza selepas Alex Iwobi, Victor Moses dan Yakubu. Sememangnya, 10 daripada 11 gol Liga Perdana beliau telah datang pada permulaan, termasuk setiap lapan gol terakhir.

Panduan Tingkatan

Wolves – KKKMS

Nottingham Forest- SKKKK

Fakta-Fakta Perlawanan

  • Wolves hanya telah kalah satu daripada tujuh perlawanan liga terakhir mereka ketika menentang Nottingham Forest (M4 S2), walaupun ia adalah pertemuan terakhir mereka dengan mereka pada bulan Januari 2018 (0-2 di Molineux).
  • Nottingham Forest telah memenangi tiga daripada lima perlawanan terakhir liga mereka di tempat lawan ketika menentang Wolves (S1 K1), lebih banyak daripada yang telah mereka perolehi dalam 20 lawatan ke Molineux sebelum ini (M2 S3 K15).

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Diego Costa

Penyerang Wolves itu telah tidak berkesan kerana kekurangan servis semasa dia kembali ke Chelsea. Walau bagaimanapun, tindakannya boleh membuahkan hasil untuk Wolves dalam perlawanan ini.

Emmanuel Dennis

Penyerang mudah alih Nigeria itu telah menjaringkan gol pada permulaan pertamanya untuk Forest. Dia kekal sebagai satu kemudahan yang lebih baik kepada Taiwo Awoniyi.

Share.
Leave A Reply