Ramalan

Leicester City 1-2 Crystal Palace

Lebih 1.5

Crystal Palace Handicap Asia +1

Nota Utama

  • Tiada pemain yang telah mendapat lebih banyak rembatan dari luar petak daripada pemain Leicester James Maddison dalam Liga Perdana pada musim ini (15), manakala tiga daripada lima golnya pada musim ini datang dari jarak jauh – juga tertinggi liga.
  • Patson Daka telah terlibat secara langsung dalam empat gol dalam empat perlawanan terakhir Liga Perdananya untuk Leicester (3 gol, 1 bantuan jaringan), setelah menjaringkan sekali sahaja (tiada bantuan jaringan) dalam 18 perlawanan sebelumnya dalam pertandingan itu.
  • Odsonne Édouard telah menjaringkan gol dalam dua perlawanan terakhir Liga Perdananya untuk Crystal Palace – dia telah tidak menjaringkan gol dalam tiga perlawanan liga berturut-turut sejak bulan Februari 2021, dan enam kali berturut-turut di Celtic. Walau bagaimanapun, kesemua lapan gol Liga Perdananya telah datang di London (7 di Selhurst Park, 1 di Emirates).

Panduan Prestasi

Leicester- KMKKK

Crystal Palace- MKSSK

Fakta-Fakta Perlawanan

  • Leicester telah memenangi setiap tiga perlawanan terakhir Liga Perdana mereka di tempat sendiri ketika menentang Crystal Palace, lebih banyak daripada yang telah mereka miliki dalam tujuh perlawanan pertama ketika menentang mereka dalam pertandingan sebelumnya (M2 S1 K4). Foxes juga telah menjaringkan lebih banyak gol dalam tiga perlawanan ini (7) daripada tujuh perlawanan pertama mereka di laman sendiri ketika menentang Eagles (6).
  • Setelah melakukan dua kali ganda liga ke atas Leicester pada 2017-18 dan 2018-19, Crystal Palace sedang tidak menang dalam enam perlawanan terakhir mereka ketika menentang Foxes (S2 K4).

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

James Maddison

Pemain tengah Inggeris itu telah beraksi cemerlang pada musim ini, dan merupakan penjaring terbanyak mereka pada setakat ini.

Wilfred Zaha

Pemain Ivori yang licik itu sentiasa menjadi satu ancaman kepada mana-mana pertahanan di luar petak 18.

Share.
Leave A Reply