Ramalan

Fulham 1-2 Bournemouth

Lebih 2.5 Gol

Bournemouth Handicap Asia +1

Nota Utama

  • Tiada pihak yang telah memenangi lebih banyak perlawanan Liga Perdana selepas dibolosi dengan gol pertama pada musim ini berbanding Bournemouth (2). Dua kemenangan Cherries setelah terlebih dahulu dibolosi pada musim ini adalah sebanyak kemenangan yang mereka telah jayakan sepanjang dua kempen liga teratas mereka sebelum ini setelah digabungkan (1 pada musim 2018-19, 1 pada musim 2019-20).
  • Dominic Solanke – yang gol seterusnya adalah yang ke-50 dalam bola sepak liga Inggeris – telah menjaringkan gol dalam kedua-dua pertemuan Bournemouth dengan Fulham dalam Championship pada musim lalu, dengan kedua-dua perlawanan berakhir dengan 1-1.

Panduan Formasi

Fulham- KKMKM

Bournemouth- MSSMS

Fakta-Fakta Perlawanan

  • Fulham hanya telah memenangi satu daripada 10 perlawanan liga terakhir mereka ketika menentang Bournemouth (S4 K5), menang 1-0 di tempat lawan pada bulan April 2019. Kedua-dua pertemuan antara kedua-dua pasukan dalam Championship pada musim lalu telah berakhir dengan keputusan seri.
  • Bournemouth sedang tidak tewas dalam tujuh perlawanan terakhir liga mereka di tempat lawan ketika menentang Fulham (M4 S3) sejak satu kekalahan 2-0 pada bulan April 1992.

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Andreas Pereira

Bekas pemain tengah Manchester United itu telah sangat cergas sejak menyertai Fulham. Memandangkan Mitrovic telah mengalami kecederaan, pemain Brazil itu boleh memainkan satu peranan yang lebih penting.

Philip Billing

Pemain tengah Bournemouth itu sudah beberapa kali berada dalam senarai penjaring, dia adalah antara pemain terbaik mereka pada setakat ini.

Share.
Leave A Reply