Ramalan

Tottenham 2-1 Eintracht Frankfurt 

Lebih 2.5 Gol

Frankfurt Handicap Asia +1.00

Nota Penting

  • Kekalahan 3-0 Frankfurt kepada Bochum pada hujung minggu bermakna mereka kini sedang tanpa sebarang kemenangan dalam dua perlawanan terakhir mereka.
  • Tottenham telah kembali ke arah kemenangan dengan satu kemenangan 1-0 ke atas Brighton pada hujung minggu.
  • Frankfurt kini tanpa sebarang jaringan dalam dua perlawanan terakhir mereka dan kegagalan untuk menjaringkan lagi boleh menandakan tempoh terpanjang mereka tanpa menjaringkan gol sejak bulan Februari.

Panduan Formasi: Frankfurt

Sebelum perlawanan pusingan pertama mereka menentang Tottenham, Frankfurt telah mencatatkan tiga kemenangan berturut-turut tetapi telah menyaksikan ia berakhir selepas satu keputusan seri tanpa jaringan ketika menentang Spurs pada perlawanan peringkat pertama.

Pasukan Jerman itu telah dijangkan untuk kembali ke arah kemenangan pada hujung minggu tetapi telah mengalami satu kekalahan 3-0 kepada Bochum pada hujung minggu dengan cara yang mengejutkan. 

Kumpulan D dalam Liga Juara-Juara kekal dalam keadaan seimbang kerana keempat-empat pasukan masih mempunyai peluang secara matematik untuk maju. Walau bagaimanapun, satu lagi kejatuhan mata untuk Frankfurt boleh menyebabkan mereka berisiko kehilangannya.

Panduan Bentuk: Tottenham

Dalam keadaan yang sama seperti Frankfurt, Spurs juga telah mengalami dua perlawanan tanpa kemenangan, bermula dengan satu kekalahan 3-1 kepada saingan Arsenal sebelum keputusan seri menentang pasukan Jerman itu.

Walau bagaimanapun, pasukan London utara itu telah bergelut untuk mencatatkan satu kemenangan 1-0 ke atas Brighton pada hujung minggu, memberikan keputusan yang baik walaupun telah kehilangan jurulatih kecergasan Gian Piero Ventron pada hari Khamis lalu.

Harry Kane telah menjaringkan tandukan penting yang kini akan memberikan banyak keyakinan kepada Spurs menjelang perlawanan timbal balik.

Fakta-Fakta Eintracht Frankfurt VS Tottenham

  • Ini adalah kali kedua bagi Eintracht Frankfurt menentang Tottenham Hotspur dalam Liga Juara-Juara.
  • Pemain tengah Jepun Daichi Kamada telah membuat enam sumbangan gol dalam Bundesliga untuk Eintracht Frankfurt pada musim ini.
  • Penyerang Perancis Randal Kolo Muani telah berjaya menyumbang tujuh gol dalam liga untuk Eintracht Frankfurt.
  • Harry Kane telah menjaringkan lapan gol dalam liga untuk Tottenham Hotspur dan sedang menikmati prestasi yang baik pada masa ini.
  • Selepas satu permulaan yang perlahan, penyerang Korea Selatan Son Heung-min telah berhasil menjayakan empat sumbangan gol untuk Tottenham Hotspur.

Pemain yang perlu diperhatikan

  • Harry Kane sedang berada dalam prestasi yang baik pada masa ini, dengan lapan gol Liga Perdana untuk Tottenham pada musim ini. Persembahan golnya menjangkau sehingga 12 perlawanan berturut-turut dalam pertandingan itu, paling lama baginya dalam liga teratas Inggeris. 

Ramalan Eintracht Frankfurt VS Tottenham

Dengan segala-galanya untuk dipertandingkan dalam Kumpulan D, kami meramalkan keputusan yang jauh berbeza pada kali ini. Walau bagaimanapun, Spurs kelihatan seperti pasukan yang mempunyai momentum yang lebih baik pada masa ini dan mereka dijangka akan memenangi perlawanan ini di hadapan penyokong mereka sendiri.

Share.
Leave A Reply