Ramalan

Copenhagen 0-3 Manchester City

Lebih 2.5 Gol

Manchester City Handicap Asia -2.00

 

Nota Utama

  • Manchester City telah menjaringkan sekurang-kurangnya tiga gol dalam lima daripada enam perlawanan terakhir mereka.
  • Manchester City sedang tidak tewas dalam semua pertandingan pada musim ini.
  • Copenhagen hanya telah menjaringkan tiga gol dalam lima perlawanan di dalam semua pertandingan.
  • Copenhagen telah melepaskan sekurang-kurangnya dua gol dalam tiga daripada lima perlawanan terakhir mereka di dalam semua pertandingan.

 

Panduan Formasi: Copenhagen

Copenhagen mungkin tidak akan menantikan satu lagi perlawanan dengan Manchester City yang dahagakan gol terutamanya selepas satu kekalahan 5-0 di tangan anak-anak buah Guardiola pada minggu lalu.

Pasukan Denmark itu secara amnya sedang berada dalam satu prestasi yang buruk, di mana mereka hanya telah berjaya meraih satu kemenangan dalam tujuh perlawanan terakhir mereka di dalam semua pertandingan.

Juga tercorot dalam kumpulan Liga Juara-Juara mereka dan dengan hanya satu mata, satu lagi kekalahan di sini akan mengekang mereka daripada berbangga secara matematik satu peluang untuk layak ke pusingan seterusnya.

 

Panduan Formasi: Manchester City

City adalah pasukan yang perlu ditewaskan pada masa sekarang dan mereka nampaknya tidak memperlahankan rentak pada masa ini. Mereka telah menyusuli kemenangan 5-0 ke atas Copenhagen pada perlawanan terakhir dengan kemenangan 4-0 di Park ketika menentang Southampton pada hujung minggu, seperti yang telah kami ramalkan.

City sedang berada di landasan untuk mencapai 100 gol jauh sebelum musim ini berakhir jika mereka meneruskan pada kadar ini dan terdapat banyak sebab untuk mempercayai mereka akan merealisasikannya.

Anak-anak buah Guardiola masih belum tewas pada musim ini dan Copenhagen adalah secara mudahnya bukan pihak yang berkualiti untuk menimbulkan satu keputusan luar jangka.

 

Fakta-Fakta Copenhagen VS Manchester City

  • Manchester City telah mencatatkan kemenangan berturut-turut dalam enam perlawanan.
  • Ini akan menjadi kali kedua bagi kedua-dua pasukan akan bertemu dalam satu perlawanan kompetitif, dengan City meraih kemenangan 5-0 pada perlawanan terakhir.
  • Manchester City telah tidak pernah kalah dalam 10 perlawanan terakhir mereka.
  • FC Copenhagen hanya telah mengekalkan dua rekod bersih dalam tujuh perlawanan terakhir mereka.
  • FC Copenhagen telah tidak menjaringkan lebih daripada satu gol dalam satu perlawanan dalam sembilan perlawanan terakhir mereka di dalam semua pertandingan.

 

Pemain yang perlu diperhatikan

  • Erling Haaland telah mempunyai jaringan terbanyak dalam semua pertandingan berbanding dengan mana-mana pemain dalam lima liga terbaik Eropah (20).

  • Kevin De Bruyne telah mempunyai bantuan jaringan terbanyak dalam semua pertandingan berbanding mana-mana pemain dalam lima liga teratas Eropah (11).

 

Ramalan Copenhagen VS Manchester City

Pada perlawanan pertama, kami telah meramalkan kemenangan 4-0 untuk City tetapi anak-anak buah Guardiola telah melakukan satu yang lebih baik dengan lima gol dan tiada balasan. Walau bagaimanapun, dengan satu perlawanan menentang Liverpool yang semakin hampir pada hujung minggu dan dengan sebelah mata pada perlawanan itu, Guardiola mungkin merehatkan beberapa nama pasukan utama, justeru kami akan menjangkakan jaringan 3-0 yang rendah pada kali ini.

Share.
Leave A Reply