Ramalan

Crystal Palace 3-1 Leeds

Lebih 2.5 Gol

Crystal Palace Handicap Asia -1

 

Nota Penting

  • Penyerang Leeds, Patrick Bamford telah menjaringkan empat gol dalam enam penampilan terakhirnya di Liga Perdana ketika menentang pasukan yang sebelum ini dia telah bermain bersamanya dalam pertandingan itu, termasuk dua perlawanan ketika menentang Palace (juga dua vs Burnley). Hanya Glenn Murray (3) yang mempunyai lebih banyak perlawanan menentang Palace selepas telah bermain untuk mereka sebelumnya, manakala gol kemenangan ketika menentang mereka dalam perlawanan terakhir mereka telah dijaringkan oleh Conor Gallagher, yang telah bermain 34 kali untuk Palace pada musim lalu.
  • Hanya Daniel Podence (67%) yang telah menjaringkan bahagian yang lebih tinggi daripada gol Liga Perdana pasukannya pada musim ini berbanding Wilfried Zaha (50%), yang telah menjaringkan empat daripada lapan gol Crystal Palace pada setakat ini.

 

Panduan Tingkatan

Wolves : KKMSS

Leeds: SKSKM

 

Fakta-Fakta Perlawanan

  • Crystal Palace telah gagal menjaringkan gol dalam tiga perlawanan terakhir Liga Perdana mereka ketika menentang Leeds (S1 K2), selepas menjaringkan empat gol dalam perlawanan sebelum daripada pertemuan ini, satu kemenangan 4-1 di tempat sendiri dalam bulan November 2020.
  • Leeds telah tidak memenangi satu pun daripada enam lawatan liga terakhir mereka ke Crystal Palace (S3 K3) sejak kemenangan tiga perlawanan secara berturut-turut antara tahun 1994 dan 2006.

 

Pemain utama perlu diperhatikan

Wilfred Zaha

‘big Wilf’ sentiasa menjadi satu ancaman kepada mana-mana pesaing dengan tipu helah dan kepantasan ini dan dia akan menjadi orang yang perlu diberikan perhatian.

 

Rodrigo

Penyerang Sepanyol itu nampaknya telah kebuntuan tetapi dia adalah ancaman terbesar mereka.

Share.
Leave A Reply