Ramalan

Frankfurt 1-3 Tottenham

Lebih 2.5 Gol

Tottenham Handicap Asia -1.00

 

Nota Penting

  • Kemenangan Frankfurt ke atas Union Berlin pada hujung minggu bermakna mereka kini telah memenangi tiga perlawanan terakhir mereka dengan berturut-turut.

  • Tottenham telah menyaksikan rekod 14 perlawanan tanpa kalah mereka dalam Liga Perdana berakhir di tangan Arsenal pada hujung minggu.

  • Frankfurt telah menjaringkan tiga atau lebih gol dalam tiga daripada enam perlawanan keseluruhan terakhir mereka, tetapi pada masa yang sama mereka telah gagal mengekalkan rekod bersih tanpa dibolosi di dalam lapan daripada sepuluh perlawanan terakhir mereka.

 

Panduan Formasi: Frankfurt

Eintracht Frankfurt menyertai permainan ini selepas satu kemenangan 2-0 ke atas Union Berlin dalam Bundesliga pada hujung minggu.

Gol pada separuh masa pertama daripada penyerang Mario Gotze dan pemain tengah Denmark, Jesper Lindstrom telah memastikan kemenangan untuk pemain Oliver Glasner, Eintracht Frankfurt, yang telah menyebabkan penyerang Perancis Randal Kolo Muani dibuang padang pada separuh masa kedua.

Walau bagaimanapun, dalam Liga Juara-Juara, Marseille sedang menyamai jumlah mata dengan Tottenham selepas dua perlawanan dan kemenangan di sini boleh meletakkan mereka di tempat yang sangat positif menjelang aksi pusingan ketiga.

 

Panduan Formasi: Tottenham

Pengumpulan hak dan mata telah digugurkan selepas Tottenham mengalami satu kekalahan 3-1 kepada Arsenal pada hujung minggu. Gol-gol daripada Thomas Partey, Gabriel Jesus dan Granit Xhaka telah memastikannya untuk Gunners dan gol penalti Harry Kane hanyalah satu saguhati dalam perlawanan yang telah menyaksikan Emerson Royal mendapat keputusan merah.

Tidak ada masa untuk menjilat luka kerana kembali ke satu arah kemenangan akan berada dalam fikiran Antonio Conte.

 

Fakta-Fakta Eintracht Frankfurt VS Tottenham

  • Ini adalah kali pertama Eintracht Frankfurt menentang Tottenham Hotspur dalam Liga Juara-Juara.
  • Pemain tengah Jepun, Daichi Kamada telah membuat enam sumbangan gol dalam Bundesliga untuk Eintracht Frankfurt pada musim ini.

  • Penyerang Perancis Randal Kolo Muani telah berjaya menyumbang tujuh gol dalam liga untuk Eintracht Frankfurt.

  • Harry Kane telah menjaringkan tujuh gol dalam liga untuk Tottenham Hotspur.

  • Selepas satu permulaan yang perlahan, penyerang Korea Selatan Son Heung-min telah berjaya menyumbang empat gol untuk Tottenham Hotspur.

 

Pemain yang perlu diperhatikan

  • Richarlison telah menjadi orang penting untuk Spurs dalam Liga Juara-Juara pada musim ini dan dia akan memikirkan peluangnya untuk menambah jumlah golnya. 

  • Jangan sekali-kali melupakan Harry Kane, yang sudah mempunyai tujuh gol dalam liga pada musim ini.

 

Ramalan Eintracht Frankfurt VS Tottenham

Dengan banyak kelebihan untuk bermain, kami menjangkakan sebuah pasukan Eintracht Frankfurt yang bertenaga akan menyebabkan masalah Spurs muncul ke hadapan. Walau bagaimanapun, pasukan Jerman itu telah melepaskan 11 gol di laman sendiri pada musim ini, jadi adalah berkemungkinan melepaskan beberapa peluang yang harus dihukum oleh barisan hadapan berkualiti tinggi.

Spurs adalah pilihan untuk muncul sebagai pemenang di sini dan mereka harus selesa melakukannya dengan satu jumlah gol yang bagus juga.

Share.
Leave A Reply