Ramalan

West Ham 1-0 Wolves

Bawah 2.5 Gol

West Ham Handicap Asia +1.

 

Nota Penting

  • Tiada mana-mana pasukan dalam Liga Perdana setakat musim ini yang telah mencatatkan gol yang kurang berprestasi berbanding jumlah gol yang dijangkakan mereka dengan margin yang lebih besar daripada West Ham (-4.6 – 3 gol dan 7.6xG), dengan Wolves mempunyai yang terendah dalam liga ( -3.87).
  • Hanya Manchester City (43) telah mempunyai lebih banyak rembatan dari luar petak dalam Liga Perdana pada musim ini daripada Wolves (38), dengan 46% daripada jumlah usaha Wolves pada musim ini telah datang dari jarak jauh (38/82). Sementara itu, Rúben Neves dari Wolves telah mempunyai jumlah rembatan tertinggi pada musim ini dengan 100% daripadanya telah datang dari luar petak (11).
  • Jarrod Bowen masih belum menjaringkan gol dalam Liga Perdana pada setakat ini dalam musim ini, dengan hanya Solly Mac (17) mempunyai lebih banyak rembatan tanpa jaringan berbanding pemain tengah West Ham (15). Tidak menentang pihak lain dalam pertandingan itu. Walau bagaimanapun, Bowen telah menjaringkan lebih banyak gol berbanding Wolves (3 – setaraf dengan Leicester City).

 

Panduan Prestasi

West Ham – KKSMK

Wolves – KMSSK

 

Fakta Permainan

  • West Ham telah memenangi tiga daripada empat perlawanan terakhir Liga Perdana mereka ketika menentang Wolves (K1), dengan hanya memenangi dua daripada lapan perlawanan pertama ketika menentang mereka dalam pertandingan sebelum ini (S1 K5).
  • Wolves telah mengekalkan rekod bersih dalam lima daripada lapan perlawanan terakhir Liga Perdana mereka ketika menentang West Ham, walaupun mereka telah tewas setiap kali mereka telah bolos dalam persembahan ini.
  • West Ham sedang tidak menang dalam enam perlawanan terakhir Liga Perdana mereka di tempat sendiri (S3 K3), kali terakhir telah bermain lebih lama ialah diantara Ogos 2002 dan Januari 2003 (12 perlawanan)(Opta)

 

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Jarrod Bowen

Pemain sayap Inggeris itu telahberada dalam elemennya musim lalu, dan boleh meniru beberapa bentuk itu dalam perlawanan ini.

 

Ruben Neves

Pemain tengah Portugal itu telah menjadi sebuah kubu yang kuat dalam satu tahun yang agak mengecewakan untuk Wolves.

Share.
Leave A Reply