Ramalan

Leeds 1-3 Aston Villa

Lebih 1.5 Gol

Aston Villa Handicap Asia -1

 

Nota Penting

  • Aston Villa telah tewas dalam empat perlawanan terakhir liga mereka di tempat lawan, kali terakhir tewas secara berturut-turut di tempat lawan dalam Kejohanan pada Januari/Februari 2017 (5).
  • Hanya Brentford (4) telah menjaringkan lebih banyak gol daripada pusingan pusingan tinggi dalam Liga Perdana pada musim ini berbanding Leeds (3), walaupun hanya Liverpool (28) dan Manchester City (29) yang telah mempunyai kurang pusing ganti yang tinggi terhadap mereka berbanding Aston Villa (38).

 

Panduan Prestasi

Leeds United- KSKMS

Aston Villa- MKSSS

 

Fakta Permainan

  • Leeds hanya telah memenangi satu daripada 10 perlawanan terakhir Liga Perdana mereka di tempat sendiri ketika menentang Aston Villa (S5 K4), satu kemenangan 3-1 pada hari terakhir kempen 2002-03.
  • Aston Villa telah memenangi dua perlawanan terakhir liga mereka di tempat lawan ketika menentang Leeds, sama banyaknya dengan yang telah mereka miliki dalam 17 kunjungan sebelumnya ke Elland Road (S9 K6). Mereka telah tidak pernah menang tiga kali secara berturut-turut di Whites pada sebelum ini.

 

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Rodrigo

Pemain Sepanyol itu telah memulakan musim ini dengan penuh bersemangat dan walaupun dia menghadapi masalah, dia boleh menjadi sangat penting dalam permainan ini.

 

Ollie Watkins

Penyerang yang pantas itu masih belum benar-benar mencapai langkah sepenuhnya, tetapi dia boleh menjadi kunci untuk Villans dalam permainan ini.

Share.
Leave A Reply