Ramalan

Bournemouth 1-2 Brentford

Lebih 2.5 Gol

Bournemouth Handicap Asia +1.50

 

Nota Penting

  • Ini akan menjadi pertemuan pertama di liga utama antara Bournemouth dan Brentford, menjadikannya perlawanan ke-109 yang telah dimainkan dalam setiap empat peringkat teratas bola sepak liga Inggeris.
  • Brentford telah memenangi setiap tiga perlawanan liga terakhir mereka ketika menentang Bournemouth (tidak termasuk play-off), yang terbaru melengkapkan kemenangan berganda liga ke atas mereka dalam kempen Kejuaraan 2020-21.
  • Selepas menewaskan Aston Villa 2-0 dalam perlawanan pembukaan mereka, Bournemouth telah gagal menjaringkan gol sama ada dalam salah satu daripada dua perlawanan liga terakhir mereka. Mereka tidak pernah tiga kali berturut-turut tanpa menjaringkan gol di tempat sendiri dalam Liga Perdana.

 

Panduan prestasi Bournemouth

Prestasi Bournemouth ialah SMSKK.

Panduan prestasi Brentford

Prestasi Brentford ialah KMSKK.

 

Fakta Perlawanan Bournemouth lwn Brentford

  • Ivan Toney dari Brentford telah menjaringkan dua daripada lima gol Liga Perdana pada musim ini dari luar petak (menjaringkan kedua-duanya ketika menentang Leeds pada bulan lepas) – dengan hanya satu daripada 91 gol sebelumnya dalam bola sepak liga (termasuk play-off) datangnya dari jarak jauh (untuk Peterborough v Burton pada Mei 2019). Penyerang Inggeris itu tidak pernah menjaringkan lebih daripada dua gol dari luar petak dalam satu kempen liga.
  • Tiada pemain yang lebih berjaya mengambil alih daripada Marcus Tavernier dalam Liga Perdana pada musim ini.

 

Pemain Utama yang perlu diperhatikan

Dominic Solanke

Bekas pemain Liverpool itu sedang beransur-ansur mencari rentaknya di stadium Vitality dan menjadi seorang penting untuk pasukannya.

 

Ivan Toney

Penyerang Inggeris itu baru-baru ini telah mendapat panggilan pertamanya ke pasukan kebangsaan, ganjaran untuk prestasi cemerlangnya sejak kebelakangan ini.

Share.
Leave A Reply