Liverpool

Reds sedang berada dalam prestasi yang buruk dalam Liga Perdana malah dalam Liga Juara-Juara juga.

Satu keputusan seri dalam dalam perlawanan penting Merseyside, satu perlawanan yang mereka telah sangat bernasib baik untuk mendapatkan satu mata, yang telah mendahului satu kekalahan 4-1 di tangan Napoli dalam perlawanan pembukaan Liga Juara-Juara UEFA mereka.

Luis Diaz, yang hanya mampu menjaringkan satu gol saguhati untuk Reds, telah menjadi satu-satunya cahaya yang menyinari pasukannya, manakala bintang-bintang lain yang penting untuk kejayaan mereka baru-baru ini telah menunjukkan prestasi yang kurang baik setakat ini pada musim ini.

Walaupun penampilan Virgil Van Dijk pasti membimbangkan Jurgen Klopp, dia mesti mencari jalan untuk menggembirakan anak-anak buahnya sebelum menyambut Wolves ke Anfield.

 

Wolves

Bruno Lage akhirnya telah menyerlahkan anak-anak buahnya dalam Liga Perdana.

Walaupun satu kemenangan yang tipis, satu serangan Daniel Podence ke atas Southampton telah memberikan sedikit kelegaan kepada pasukan Midlands, selepas satu permulaan musim yang buruk. Seterusnya untuk Wolves adalah satu perjalanan yang menakutkan ke Merseyside untuk menghadapi sebuah pasukan Liverpool yang telah cedera.

 

Ramalan

Liverpool 2-0 Wolves.

Lebih 1.5 Gol

Liverpool Handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply