Nottingham Forest

Foresters telah membuat sejumlah besar pelaburan dalam pembelian pemain baharu tetapi nampaknya mereka perlu cepat bergaul dan bekerjasama jika ingin mengelak kejatuhan daripada Liga Perdana.

Sebelum lawatan mereka ke Manchester City, Nottingham Forest adalah hebat dan sangat sukar untuk ditewaskan. Walaupun mereka telah tewas 2-0 di tempat sendiri kepada Tottenham, mereka telah membuatkannya sangat sukar kepada pelawat mereka pada waktu akhirnya.

Mereka telah boleh dimaafkan kerana tewas kepada Manchester City tetapi satu kekalahan 6-0 yang memalukan di mana mereka tidak mempunyai tindak balas pasti mengecewakan untuk ditonton daripada penyokong kelab. Mereka perlu meletakkan kekalahan itu di belakang mereka dan menyasarkan untuk mengembalikan musim mereka ke landasan yang betul.

 

Bournemouth

Kelab pantai Selatan itu baru sahaja berpisah dengan pengurus yang telah membawa mereka kembali ke liga selepas mencatatkan satu perjalanan keputusan yang memalukan dan suram ketika menentang tiga daripada kelab elit di dalam liga.

Untuk bersikap adil, mereka tidak akan bermimpi untuk memenangi mana-mana daripada permainan itu di mana-mana dunia, tetapi sifat kekalahan semulajadi telah benar-benar membimbangkan.

Walau bagaimanapun, kegagalan Bournemouth untuk mengukuhkan pasukan dalam jendela perpindahan adalah terbukti dan kekurangan kualiti di seluruh skuad adalah sangat ketara.

Seterusnya untuk Cherries ialah satu lawatan ke Nottingham untuk menghadapi sebuah pasukan yang telah agak bertentangan dengan mereka pada jendela perpindahan.

 

Ramalan

Nottingham Forest 1-0 Bournemouth

Bawah 2.5 Gol

Nottingham Handicap Asia +1.00

Share.
Leave A Reply