Newcastle United

Newcastle akan menyesal kerana tidak meraih semua mata maksimum dalam perlawanan tegang mereka ketika menentang Liverpool. Pemain baharu musim panas mereka, Alexander Isak telah membuka tirai jaringan dengan satu rembatan ganas melepasi Allison, tetapi satu gol daripada Firmino telah menyamakan kedudukan.

Walau bagaimanapun, permainan itu telah mencapai kemuncaknya apabila Carvalho yang datang daripada bangku simpanan untuk rembatan kemenangan untuk Liverpool pada minit ke-98, dalam proses itu untuk mematahkan hati.

Magpies tidak akan berhasrat untuk kembali ke arah kemenangan apabila mereka pergi ke Selhurst Park pada hujung minggu ini.

 

Crystal Palace

Eagles telah menjadi satu cadangan yang sukar di bawah Patrick Vieira.

Transformasi mereka walaupun mengagumkan masih berjalan kerana mereka perlu memperbaiki kecenderungan mereka untuk kehilangan pendahulu pada lewat permainan.

Pertemuan mereka sebelum ini telah menyaksikan mereka menjadi tuan rumah kepada jiran London mereka, Brentford dalam satu ujian yang perit memandangkan kecenderungan mereka menyebabkan masalah yang tidak terperi setiap kali mereka berada di bandar.

Satu gol pada minit ke-55 oleh Wilfred Zaha telah membawa Palace di depan tetapi satu gol lewat oleh Yoane Wissa telah membatalkan pendahuluan dan memastikan Crystal Palace telah terpaksa berpuas hati dengan satu mata di laman sendiri.

 

Ramalan

Newcastle 2-1 Crystal Palace

Lebih 1.5 Gol

Newcastle Handicap Asia +1

Share.
Leave A Reply