Liverpool

Kelab gergasi Anfield itu telah tersandung dan goyah dalam tiga perlawanan pertama mereka. Perlawanan pertama mereka telah menyaksikan mereka kehilangan mata di Fulham dalam keputusan seri 2-2 yang telah menyaksikan Aleksandr Mitrovic melakukan sepasang jaringan yang telah 1?/1dibatalkan oleh gol Mohammed Salah dan Darwin Nunez.

Mereka telah menyambut kedatangan Crystal Palace dengan harapan dapat mengubah naratif, hanya telah dikejutkan dengan satu jaringan Wilfred Zaha yang kemudiannya telah disamakan oleh Luis Diaz.

Terbaru mereka telah tewas kepada Manchester United dalam satu perlawanan yang telah menyebabkan ramai pengkritik percaya bahawa skuad itu mempunyai banyak lkekurangan dan kehilangan Sadio Mane adalah satu masalah besar.

Walau bagaimanapun, kemenangan 9-0 mereka ke atas Bournemouth telah sekurang-kurangnya tmemadamkan beberapa kemarahan di Merseyside dan telah mengingatkan pesaing tentang kehebatan Jurgen Klopp dan anak-anak buahnya.

Ia adalah satu keputusan yang mengejutkan tetapi lebih mengejutkan lagi bahawa Mohamed Salah tidak mendapat termasuk dalam senarai penjaring. Anda tidak dapat melihatnya dengan kerap, terutamanya selepas satu kemenangan yang menyeluruh.

Seterusnya bagi Reds ialah satu perlawanan penting dan tegas menentang Newcastle United.

 

Newcastle United

Bandar Newcastle mungkin sedang melihat perkara-perkara baru dalam penghargaan baru-baru ini tidak sedikit kepada kelab tempatanl mereka: iaitu Newcastle United.

Eddie Howe dan orang-orangnya telah meningkat secara besar-besaran pada sikap biasa-biasa yang biasa kita kaitkan dengan kelab bola sepak itu.

Keputusan seri 3-3 mereka ketika menentang juara bertahan itu telah bercakap banyak tentang bagaimana Eddie Howe telah meningkatkan pasukan ini bukan sahaja dengan pemain baharu, tetapi juga dengan sinergi yang lebih baik dan kesedaran taktikal dalam pasukan itu.

Pertemuan terakhir mereka telah menyaksikan mereka bangkit dari ketinggalan ketika menentang Wolves melalui satu gol lewat Saint-Maximin untuk mengutip satu mata.

Seterusnya ialah satu perlawanan yang sukarĀ  menentang sebuah pasukan Liverpool yang sedang bersemangat untuk membelasah lawan dan pertemuan ini menjanjikan satu perlawanan yang menghiburkan.

 

Ramalan

Liverpool 2-0 Newcastle United

Lebih 1.5 Gol

Liverpool Handicap Asia -1

Share.
Leave A Reply