Leicester City

Foxes telah menyelesaikan beberapa tugas mereka pada musim ini. Permulaan musim mereka agak membimbangkan dan meramalkan bahaya besar untuk mereka ke hadapan.

Pendekatan mereka yang lemah lembut terhadap pembelian pemain dalam pasaran perpindahan mungkin telah menyebabkan mereka menanggung kos yang lebih daripada apa yang telah mereka jangkakan. Malah untuk merumitkan lagi keadaan, beberapa pemain utama mereka sedang berusaha untuk keluar lewat dari kelab itu.

Seperti yang ditakdirkan, perlawanan terakhir mereka adalah menentang kelab (Chelsea), yang kini hampir menandatangani aset berharga mereka iaitu Wesley Fofana dengan bayaran rekod lebih £75juta.

Pasukan itu telah terputus-putus dan yang paling membimbangkan ialah prestasi azimat mereka, Jamie Vardy. Penyerang veteran itu telah tidak berada dalam keadaan yang baik dan prestasinya sekarang adalah yang paling teruk yang pernah kita lihat untuk masa yang lama.

Seterusnya untuk Leicester ialah satu lagi ujian yang memeritkan menentang Manchester United.

 

Manchester United

Red Devils telah memenangi perlawanan berturut-turut buat kali pertama sejak Februari dan hanya sedikit yang boleh berhujah bahawa tiada peningkatan dalam permainan mereka.

Kemenangan ke atas Liverpool pastinya akan merangsangkan skuad dan telah membantu keyakinan mereka. Gandingan pertahanan Martinez dan Varane juga membayar dividen, sudah tentu merugikan Harry Maguire.

Masa depan Cristiano Ronaldo juga sedang berada dalam keadaan yang seimbang dan pada hari penutupan jendela perpindahan, United menghadapi Leicester dalam satu lagi ujian keberanian dan kesabaran.

 

Ramalan

Leicester City 1-2 Manchester United

Lebih 2.5 Gol

Leicester City Handicap Asia +1.25

Share.
Leave A Reply