Bournemouth

Cherries sedang berada dalam bentuk penyingkiran utama pada perlawanan ini dan kemungkinan untuk kembali ke divisyen kedua semakin meningkat dengan pantas.

Mereka telah memulakan musim ini dengan agak positif dengan kemenangan 2-0 ketika menentang Aston Villa, dan sejak itu, perlawanan mereka telah menghukum seperti yang ditunjukkan dalam jumlah kekalahan yang mereka telah alami.

Cherries telah dibolosi dengan empat gol ketika menentang Manchester City dan hampir kekal di separuh padang di bahagian mereka sendiri di sepanjang permainan. Manakala satu lagi persembahan yang jinak di tempat sendiri kepada Arsenal telah menyaksikan mereka juga tewas dengan teruknya.

Mereka telah pergi ke Anfield dengan harapan untuk menimbulkan satu keputusan di luar jangkaan kepada pihak yang telah merosot egonya di luar alasan pada beberapa minggu kebelakangan ini. Akhirnya, kekalahan memalukan 9-0 mereka telah menyaksikan mereka menyamai rekod kekalahan terburuk dalam sejarah Liga Perdana.

Kini dengan kurang keyakinan, perlawanan mereka seterusnya menentang Wolves mungkin yang paling baik, di atas kertas, sejak permulaan musim ini, dan ia menawarkan satu permulaan semula untuk Scott Parker dan anak-anak buahnya.

 

Wolves

Bruno Lage dan anak-anak buahnya masih belum mencatat kemenangan pertama mereka pada musim ini dan sama seperti lawan mereka, mereka kini sedang mengintai di perairan penyingkiran.

Kehilangan pemain utama seperti Connor Coady nampaknya telah melemahkan kecekalan kumpulan yang telah diketahui sebelum ini.

Perlawanan mereka sebelum ini telah menyaksikan mereka mendahului pada awalnya ketika menentang Newcastle United terima kasih kepada satu jaringan yang baik oleh Ruben Neves, hanya untuk satu gol lewat oleh Allan Saint Maximin untuk memulihkan keseimbangan untuk Toons.

Seterusnya untuk Wolves adalah satu perjalanan ke pantai Selatan untuk menghadapi sebuah pasukan Bournemouth yang telah terpukul dan lebam yang setakat ini telah dibolosi dengan banyak gol pada musim ini.

 

Ramalan

Bournemouth 1-2 Wolves

Bawah 3.5 Gol

Wolves Handicap Asia +1

Share.
Leave A Reply